Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.....

Malinwa

Senior Member
Knappe fransoos! Lekker laag ook, staat 'm goed. :)
De meeste DS3 's zien er redelijk "vrouwelijk" uit maar deze is dat alles behalve. Ziet er zelfs stoer uit. :D
 

EdK

Forumguru
Mooie modderflappen hoor, lijken wel een beetje ( heel klein beetje ) op die van Skoda !!
Gelukkig zorgen die er alleen niet voor dat je nog minder grondspeling hebt...
Maar ja franse wagen...... alles met de franse slag ontworpen en geproduceerd ...:dankje:
 

Kanerr

Forumguru
Leuke toevoeging! Ondanks dat mijn wielen al vol in de kuipen liggen, heb ik nog heeeeul veel bodemspeling, maar bij jou is dat echt wel anders. Hoeveel cm vanaf de grond is je Jeu de Babette?
 

Tuulster

Forumguru
Keurig geschroefd met voorboren of standaard pluggaten gebruikt. :jaja: maar die lelijke parkeergarage drempels/hobbels moeten wel schuin genomen gaan worden :laugh:
 

Tuulster

Forumguru
@Kanerr; Das nie veul ruimte....... :tegek::tegek:

Eigenlijk gaat het overal tot nog toe prima behalve bij de broodjes die in de parkeergarage van mijn werk liggen. Die moeten echt rustig, schuin genomen worden.

20200923_095815.jpg
 

Tuulster

Forumguru
Dit zijn toch wel drempeltjes waar mijn Jeu de Bavettes avant niet zo blij mee zijn.......:nono: lekker schuren :tegek:

20200924_115934.jpg
 

Cordoba

Forumguru
Ik denk dat je het grootste probleem met die bavettes hebt als je achteruit een stoepje of iets dergelijks op rijdt. Ik heb het zelf ook ooit gehad met de ouderwetse flexibile spatlappen. Mijn Golfje was onbedoeld met het voorwiel net een randje van pakweg 7-8 cm hoog afgerold, ik dacht gewoon weer achteruit weg te rijden, waarbij de flap tegen het randje kwam, en vervolgens het voorwiel op de spatlap stond. :shutup: Dat zijn echt van die onnozele voorvallen.
 

Tuulster

Forumguru
Aiiii @Cordoba dat is ook een goeie ja..... ik kan me er iets bij voorstellen. Zou in mijn geval ook geen handige actie zijn :nono:, ze zouden er afgereden worden :fool:
 

s-line

Forumguru
Ik heb minder als deze afstand met de dorpels van het golfje en eigenlijk nog geen last gehad. Kan net met de punt van mijn schoen eronder.
 
Bovenaan Onderaan