Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.....

Tuulster

Forumguru
Ik ben er wel uit. :jaja:
Morgen ochtend even langs de Wrapper om de kleur definitief te bepalen.
Afspraak staat op 9 september!

brushed black steel.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

s-line

Forumguru
Dat klopt maar toch hou ik er niet zo van. Mijn vrouw heeft in de Audi zo een Audi Gekko hangen maar het is niet vies maar ben er ook niet weg van
 

Tuulster

Forumguru
Vandaag het kontje aangepakt. :D
Plak ik alleen dat logo een kwart slag gedraaid met mijn stomme harses :mad: :banghead:

Ach ja, ik heb er maar om gelachen :laugh:en een stuk 3M tape besteld.
Als je het niet weet zie je het niet.... als de tape binnen is zet ik de föhn er weer op en draai hem goed, voor nu zit het even best :tongue:

Een lullige fout die ik nog even moest herstellen! :banghead:

1599036774593_20200902_104736.jpg
 

Tuulster

Forumguru
Logo is besteld! :D

Even voor de Marketing Freaks:
  • Rood staat voor; Passie en Sport
  • Wit staat voor; Elegantie en Puurheid
  • Goud staat voor; Succes
100%eens @Kanerr.
Dit is het eerste logo ooit dat ik er OP plak. Meestal weet ik niet hoe snel ik alles er af moet halen.......:jaja:
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Zeer zeker @Kanerr , mijn 308 zat niet zo vol als mijn Superb qua opties, maar de manier waarop dat dashboard overliep in de deuren, ter hoogte van de GPS lichtjes naar mij als bestuurder kantelde, en daarna weer in de portieren overliep was fenomenaal. Design = De Fransen.
 

JeSko

Forumguru
Lekker @Tuulster ! Zag hier overlaatst een dikke Renault Talisman Paris Initiale staan, met het design van de Eiffeltoren in de velgen verwerkt, denken ze toch over na hoor en zijn leuke knipoogjes! Skoda zou zoiets naar hun Tsjechische roots mogen doen van mij :D
 
Bovenaan Onderaan