Greenline badge verwijderen

blokart

Senior Member
@ 030 Waar is dat NL? Ja, B is nu éénmaal tweetalig ;)
@ Corné: Kan in principe allemaal weg zelf de minuscule steenslag plekje maar niemand die het merkt uitgezonderd de digitale wereld.
Was het eventueel mislukt kon ik gewoon met Tec 7 er het logo terug opzetten.
Dus mensen die het niet aandurven "there is always a way back".
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

blokart

Senior Member
Bij ons in B heet het VAA of voordeel alle aard ipv bijtelling maar het blijft hetzelfde: staatskast spijzen
met een rijkelijk diner.
 

RefleCs

Forumguru
En ja hoor je mag best aanpassingen doen aan je leaseauto. Chippen e.d. staat vaak in de contracten dat dat niet mag tenzij je dit uiteraard in afstemming met de LM doet. Maar logo's verwijderen is geen enkel issue. Andere velgen moet je ook zelf weten (zolang de bandenmaat maar hetzelfde blijft) en andersook weer in afstemming met de LM.

En voor wat betreft de wat minder toegestane wijzigingen, zolang je ze weer verwijdert voor je de auto inlevert zal er geen haan naar kraaien.
 

Bertje3005

Nieuw lid
Is er ook iemand tegen betaling een greenline logo heel goed en zonder zichtbare beschadiging kan verwijderen?
 

blokart

Senior Member
Is er ook iemand tegen betaling een greenline logo heel goed en zonder zichtbare beschadiging kan verwijderen?
Gezien het logo is gelijmd weet je nooit wat er gaat verschijnen indien de schade te groot is kan je alleen het logo terug bevestigen en de schade afdekken, er is steeds een risico aan verbonden.
Niemand kan het logo verwijderen zonder schade, alleen de schade wegwerken is mogelijk.
Ik heb gegokt en ook wat geluk gehad dat de schade was weg te werken. Ik ben tevreden over het resultaat maar onzichtbaar is het nooit er is namelijk ontbrekend materiaal die je moet verdoezelen.
 

CDK

Forumguru
Wat je wel kan doen, is zo goed en netjes mogelijk de badge verwijderen en daarna gladschuren om vervolgens de hele grille te plastidippen, dan is het 100% zeker een mooi resultaat.
 

Renzo4000

Forumguru
Ik heb hier ook al iemand gezien die het logo heeft zwart gespoten... logo is daarmee niet weg maar wel minder aanwezig en valt zeker op afstand niet meer zo op.
 

Bertje3005

Nieuw lid
Ik heb hier ook al iemand gezien die het logo heeft zwart gespoten... logo is daarmee niet weg maar wel minder aanwezig en valt zeker op afstand niet meer zo op.

Is hier al iemand die dit heeft gedaan en hier een foto van heeft? Lijkt mij ook een interessante optie, gezien mijn 2 linkerhanden en de kans op mogelijke schade bij een leaseauto.

Groet Bert.
 

EdK

Forumguru
gewoon het logo zwoeaart dippen..... kun je hem naderhand ook weer orgineel inleveren
 
Zojuist de Greenline badge van mijn grill verwijderd :nailbiting: ik mag niet klagen al zeg ik het zelf, het eindresultaat is netjes :D volgende week mijn nieuwe zwarte Grill omlijsting erop bij de garage :yeehaa:daarna keer bij Antera langs voor setje Eibach veren en we kunnen er weer tegenaan :yeah:
 

Bijlagen

  • 2015-01-07 16.18.09.jpg
    2015-01-07 16.18.09.jpg
    966,2 KB · Weergaven: 133
  • 2015-01-07 16.19.06.jpg
    2015-01-07 16.19.06.jpg
    584,7 KB · Weergaven: 131
  • 2015-01-07 16.20.44.jpg
    2015-01-07 16.20.44.jpg
    742,3 KB · Weergaven: 128
  • 2015-01-07 16.21.34.jpg
    2015-01-07 16.21.34.jpg
    625,6 KB · Weergaven: 126
  • 2015-01-07 16.17.58.jpg
    2015-01-07 16.17.58.jpg
    832,1 KB · Weergaven: 119
Bovenaan Onderaan