Greenline badge verwijderen

Mark2Go

Nieuw lid
Het is inderdaad iets visueels. Ik schep juist tegen mijn collega's op dat ik zo'n complete bak kan leasen voor 14%. :) @reggiereg. Dank voor je foto's en delen van je ervaring!
 

Noord26

Forumguru
Als je op moet scheppen dat je 14%-er least spreekt dat elkaar tegen in dezelfde zin? Opscheppen met iets wat geen eens van jezelf is vind je logisch?
 

Rooie

Actief lid
Ik vind het op de achterkant niet zo erg. Maar op de mooie voorkant vind ik het zonde dat ze dit in de gril hebben geplaatst. Ik snap eigenlijk ook niet waarom ze dat gedaan hebben
 

Canon-Eye

Forumguru
Mijn voornaamste reden om de badge van de achterkant te verwijderen ligt in het feit dat ik altijd al een zo glad mogelijke achterkant wil - alles wat er af kan zonder sporen na te laten is eraf. Blijven vuil, spons en poetsdoekjes er tenminste ook niet in of aan hangen...

De badge voorop is van zichzelf redelijk glad en zit ook niet op plaatwerk maar op de spijltjes, dus is-ie prima schoon te houden en hij zit me dan ook een stuk minder in de weg.
 

Desperado

Forumguru
Ik heb er wel eens naar gekeken en vind het argument van @Canon-Eye een goeie, maar ik vind het ook wel mooi dat er Octavia op mijn achterkant staat. Ik twijfel er nog even over door.
Op de voorkant in de grill.....ben ik ook niet zo wild van.
Wat mij betreft is een leaseauto ondanks dat je hem zelf niet betaald gewoon je eigen. Je rijdt er dagelijks in een aantal jaren. Een huurhuis noem je toch ook gewoon je huis ondanks dat het niet van jou is.
 

Gieliovd

Forumguru
Wat mij betreft is een leaseauto ondanks dat je hem zelf niet betaald gewoon je eigen. Je rijdt er dagelijks in een aantal jaren. Een huurhuis noem je toch ook gewoon je huis ondanks dat het niet van jou is.
Ik betaal er genoeg voor hoor! Het bruto bedrag is bijna gelijk aan de huurprijs van mijn voormalige [all-in] huurwoning centrum Den Haag ;)

@ badge: tja, dat wordt niks zonder een hele nieuwe grille. Ik heb ze zonder bumper al voorbij zien komen op 't forum.
 

Noord26

Forumguru
Wel leuk om te zien, die jaloezie op leaserijders :)

Opscheppen is nooit ergens voor nodig. Persoonlijk had ik ook een lease-bak kunnen rijden, maar heb bewust er niet voor gekozen. Het is nooit een moeten natuurlijk. Zeker niet als je serieus gaat rekenen incl het lease budget bij je salaris bij kunt tellen.

;)
 

peterbaarlo

Senior Member
gewapend met een verfbrander ben ik gisteren aan de slag gegaan en mijn o3 ont-greenlined.

gyc.jpg



fyc.jpg


het greenline logo zit erg goed vast, ik heb het eerst flink verhit (opletten met een verfbrander dat je niet te lang op dezelfde plek richt anders smelt het kunststof)

daarna los gewrikt met een smalle platte schroevendraaier. er blijven niet alleen wat lijmresten achter maar de gebruikte lijm is harder dan het kunststof van de grille, met losbreken beschadig je de grill wel een beetje. mij stoort dit niet want je moet toch wel met je neus op een halve meter van de grille gaan staan wil je het kunnen zien. ik kan me voorstellen dat de poetsers onder ons dit niet acceptabel vinden.
 

CDK

Forumguru
voor mij zou het niet acceptabel zijn en zou het een nieuwe grill worden ;) maar als jij er content mee bent @peterbaarlo dan is het goed. :)
 
Bovenaan Onderaan