Greenline badge verwijderen

@DVDguy Het is inderdaad mogelijk om de auto zonder badges en type aanduidingen te laten leveren alleen gaat het hier om de badge die aan de grille vastzit bij de Greenline modellen en deze worden door Skoda standaard op de Grille aangeleverd en is niet mogelijk (volgens Skoda en Garage) om zonder te laten leveren bij de Greenline's ;)
 
Daar heb je een punt. Ik heb de auto gekregen zonder de greenline aanduidingen, terwijl het er echt wel een is, de overige aanduidingen op de achterklep zitten er wel gewoon op.
 
@Ron-Eemland Als ik de specs van je auto zie denk ik dat het een Greentech is en geen Greenline, want de Greenline heeft ook geen mogelijkheid tot DSG en Greenline met Elegance?! als ik me niet vergiste :lezen:
 
Ja...daar zeg je wat...zover was ik nog niet gegaan. Naar mijn weten een greenline besteld en dsg... Dus de kans is ruimschoots aanwezig dat je gelijk hebt, ik zou het niet weten in ieder geval, dan zou dat de reden zijn dat er geen greenline badges opzitten..heb ik daar mooi geluk mee gehad, moet ik alleen de overige aanduidingen er nog even vanaf föhnen...dan is ie helemaal clean:D
 
Daar heb je een punt. Ik heb de auto gekregen zonder de greenline aanduidingen, terwijl het er echt wel een is, de overige aanduidingen op de achterklep zitten er wel gewoon op.

Ja...daar zeg je wat...zover was ik nog niet gegaan. Naar mijn weten een greenline besteld en dsg... Dus de kans is ruimschoots aanwezig dat je gelijk hebt, ik zou het niet weten in ieder geval, dan zou dat de reden zijn dat er geen greenline badges opzitten..heb ik daar mooi geluk mee gehad, moet ik alleen de overige aanduidingen er nog even vanaf föhnen...dan is ie helemaal clean:D

@Ron-Eemland Al met al wel mooie uitvoering ;) met mijn vorige OIII ben ik gewoon naar de garage gegaan en daar hebben ze de aanduidingen er even voor me afgehaald was zo klaar :yeehaa:
 
Bovenaan Onderaan