Gevalletje roest!

Relaxteb

Nieuw lid
Ben net gebeld door de dealer. PON had geantwoord dat de schade niet onder de garantie viel, wat ik vreemd vind want het komt toch echt van binnenuit. Daarnaast was het een schade auto. Nou heb ik een keer de achter bumper laten spuiten maar dit is de bestuurders deur :pieker:

Wat kan ik nou het beste doen ? Eerst naar een schade expert ? Of rechtsbijstand inschakelen ? Of iets anders ?
 

ertromp

Forumguru
Dus de roest ontstaat op een plek waar dus blijkbaar schade is geweest.
Maar wat heeft Pon er dan mee te maken. Moet je niet bij je schade hersteller zijn ?!
 

ertromp

Forumguru
Tja helder is het niet helemaal. Schade auto / 2e hands particulier gekocht / bumperschade ???
Ik kan me voorstellen dat Pon daar weinig mee doet / kan op dit moment.
In zo'n geval wellicht goed de chronologische feiten op een rij te zetten en met je rechtsbijstand te bespreken alvorens Pon er mee te confronteren
 

Relaxteb

Nieuw lid
Auto is 2e hands gekocht zonder schade historie.
De achter bumper is een keer gespoten geweest, het bestuurders portier niet. Daar is ook nooit schade geweest. Vandaar.
 
heb hetzelfde probleem de lak laat onder het lampje ook los!
nu afgelopen week bij de dealer geweest!!schade is geen garantie achterklep is gespoten zeggen ze omdat ze de laagdikte van de lak hebben gemeten!!!!!!!wat is de laagdikte die op een skoda hoort?
 

Joske

Forumguru
even roepen naar iemand die dat misschien wel kan weten voor jou Kobus!!!!!!!! (;))

@s-line

lakdikte, jij heb daar vast wel een idee van ;)
 

s-line

Forumguru
Ik zal morgen eens meten bij de mijne, tegenwoordig is dit niet zo dik meer vanaf de fabriek. Ik meen iets van 1.3/4
 
Bovenaan Onderaan