Floris rode octavia geleverd

MarcoO2

Forumguru
1.8 TSI is heerlijk... en eventueel nog te chippen naar een vermogen hoger dan je huidige RS (als die ook niet gechipt is).
 

Herbie

Lid
floris, wat een mooie auto zeg! Ziet er super goed uit in die kleur met 17" velgen en chromen dakrails.
 

floris

Lid
Hij is al mooi maar komt er nog beter uit te zien.
Graag ook foto's als het leer is ingebouwd ?
Gaat Cabarra het leer inbouwen ?
Succes.

Cabarra is door PON ingeruild voor Alba Automotive Services uit Amsterdam. En die voegen er nog een leuk detail aan toe door rode stiksels te gebruiken en standaard 95 % leder:1761:
 

TL@

Forumguru
Dat rood is geweldig mooi. Mijn volgende wordt zeker een rode.

Dat leer met rood stiksel zal ook wel geweldig zijn denk ik. Laat die foto's maar komen.
 

tlpeter

Actief lid
Ik vindt het ook mooi maar voor mij nooit meer een rode auto !

Je poetst je de rambam en als je het niet goed bijhoud is de auto zo roze :D
 

floris

Lid
En nog ff wachten

Auto was 15 april binnen gerold bij de dealer.
En omdat hij dan pas is aangemeld bij de leer inbouwer komt hij vandaag eindelijk terug van Alba Automotive Services.

Wat er nu nog moet gaan gebeuren is dat de trekhaak er nog onder moet en niet geheel onbelangrijk, het kenteken moet nog worden aangevraagd.

Het wordt dus deze week niks meer......:407:
 

Wasmachineman

Forumguru
Die rode kleur is heel mooi en het verkleuren valt best mee als je inderdaad maar goed onderhoud pleegt hieraan.
En verkleuren naar roze gaat pas na heel veel jaar gebeuren en hangt natuurlijk ook van de omstandigheden waar de auto vaak staat.

Ik zelf ga voor een witte over 1 jaar denk ik.
Met een schuifdak erbij, hopelijk dan met van die zonnecelletjes dat ze je auto kunnen koelen als je in de zon staat te bakken.
Maar ik "moet" nog even wachten, nog 80.000 km eigenlijk !
Tegenwoordig moeten we tot 180.000 km rijden.
Ben benieuwd wat de handelswaarde dan van mijn auto is want je krijgt altijd een aanbod van de leasemy om je eien auto te kopen of aan een vriend te verkopen.

Nou ja, eerst jouw auto dus volgende week.
Veilige kilomters voor je en misschien zie ik je wel eens staan !
 

Herbie

Lid
Auto was 15 april binnen gerold bij de dealer.
En omdat hij dan pas is aangemeld bij de leer inbouwer komt hij vandaag eindelijk terug van Alba Automotive Services.

Wat er nu nog moet gaan gebeuren is dat de trekhaak er nog onder moet en niet geheel onbelangrijk, het kenteken moet nog worden aangevraagd.

Het wordt dus deze week niks meer......:407:


Amai, dat duurt nogal wat. Ze stellen je geduld nogal op de proef. Maar allez, het einde is in zicht :-)
 

floris

Lid
datum bekend!!

jaja het moest er een keer van komen....

door o.a. een niet bestelbare trekhaak maar nu weer wel, loopt de levering iets uit :ahum:

maar we hebben een datum en tijd 05-06-2009 om 10:30
 

Wasmachineman

Forumguru
Tsjongejonge...ze nemen wel de tijd ervoor !
Ben benieuwd of de afllevering vlekkeloos gaat ?
Let op, hier gaat altijd wel iets fout..maar bij jou denk ik niet want ze hebben al zoveel tijd gehad nu !
 

Herbie

Lid
Je geduld wordt echt op de proef gesteld. Nog een dikke week en je hebt hem.

De buitenkant vind ik in ieder geval suuuper mooi zo in t rood met 17 inch velgen en alu dakrails. Ik ben ook wel benieuwd naar de binnenkant, en dan vooral het achteraf ingebouwde leer met de rode stiksels. Lijkt me wel goed te passen bij de kleur van de buitenkant.
 

floris

Lid
Wachten is opzich niet erg als ik maar weet waarom, en waneer hij geleverd wordt maakt niet zoveel uit. maar het is leuk om nu een datum te hebben. Ben zelf ook erg benieuwd.
 

Blommetje

Nieuw lid
Inmiddels ook een datum gehoord. 03 juni kan ik mn skoda HB elegance businessline ophalen. Totale levertijd is dan 20 weken geweest!!
 
Bovenaan Onderaan