Floris rode octavia geleverd

floris

Lid
michel: :xyxthumbs: bedankt, blijft leuk je toekomstige auto op een plaatje

digetal8: het is inderdaad geen corrida red maar flamenco red mettalic, maar het zijn wel hele mooie foto's.:xyxthumbs:
 

TL@

Forumguru
Dat is idd flamenco red.
Wordt de kleur van mijn volgende (als het terug een Octavia wordt), had het al willen nemen op de huidige maar met zwarte stootstrips vond ik het geen zicht.
 

floris

Lid
Net de dealer aan de lijn gehad voor ivm wat wijzigingen, toen vroeg hij of hij nog moets wachten met bestellen ivm eventuele wijzigingen, want hij heeft twee weken geleden een octavia besteld en die is nu al onderweg naar Nederland. We hebben afgesproken dat hij hem vandaag gaat bestellen. Over de levertijd is dus niks te zeggen. Ik hoop dat het bij ons ook zo snel gaat.
 

remmie

Lid
We hebben afgesproken dat hij hem vandaag gaat bestelen. Over de levertijd is dus niks te zeggen. Ik hoop dat het bij ons ook zo snel gaat.

Vandaag bestelen? Da's voor een dealer niets nieuws, hoor, dat doen ze dagelijks!

Overigens een mooie kleur. Ik was even bang dat je een vuurrode bedoelde, die doen het 2e hands niet erg goed nml.

Alvast heel veer plezier ermee:baby012:
 

floris

Lid
Vandaag bestelen? Da's voor een dealer niets nieuws, hoor, dat doen ze dagelijks!

type foutje............. moet kunnen

Overigens een mooie kleur. Ik was even bang dat je een vuurrode bedoelde, die doen het 2e hands niet erg goed nml.

/quote]

Het wordt idd corrida red (vuurrood) ,wij hebben het ons ook afgevraagd maar we vinden hem in deze uitvoering erg mooi en we kopen hem voor ons zelf en wat we bij inruil krijgen zien we dan wel weer.
 

wiko

Nieuw lid
ik wil een Octavia 1.4 TSI bestellen. Ik twijfel alleen nog over de kleur. Anthracite grey metallic of satin grey metallic. Heeft iemand een mooie foto van de satin grey?
 

cvegreen

Forumguru
ik wil een Octavia 1.4 TSI bestellen. Ik twijfel alleen nog over de kleur. Anthracite grey metallic of satin grey metallic. Heeft iemand een mooie foto van de satin grey?

Foto's zijn altijd moeilijk , hangt erg af van je scherm hoe de foto eruit ziet . Ik denk dat je beter bij een dealer langs kan gaan en op zo'n kleurmonster ff kijken wat je het meeste aanspreekt. Of nog beter als je dealer de twee kleuren nu toevallig in zijn toonzaal zou staan hebben , dan kan je nog beter vergelijken.
 

MarcoO2

Forumguru
Deze ken je al denk ik. Maar de kleur komt niet goed over.

Op deze foto krijg je wel een redelijk indruk:

satin%20Grey%20combi,22.jpg


en deze is ook wel leuk:

skoda_fabia.jpg


Mijn eigen ervaring met deze kleur is dat het erg van de omstandigheden en de lichtval afhangt hoer het eruit ziet. Wat mij betreft is het een mooie kleur, maar anthracite vond ik zelf net iets mooier. Mijn dealer (Van Laar n Rhenen) had ze naast elkaar staan, dan zie je het verschil wel!
 

wiko

Nieuw lid
de dealer had een anthracite grey staan, maar geen satin grey. Maar op basis van deze foto's wordt het denk ik toch de satin grey. Ik ga direct de bestelling de deur uit doen. Bedankt!
 

floris

Lid
update!

Vandaag ff de dealer gebeld......en te horen gekregen dat hij deze week gemaakt is/wordt. dus nog ff geduld, een weekje of 4..................
 

Bijlagen

  • Herschaalde kopie van Internet Explorer Wallpaper.jpg
    Herschaalde kopie van Internet Explorer Wallpaper.jpg
    69,2 KB · Weergaven: 50

floris

Lid
pech

Heb ik dat......kijk ik zondag toevallig rechts naar mijn voorruit......een scheur van 7 cm! en gisteravond een steentje er tegen.....Past! een sterretje erbij. Erg leuk als je je auto moet inruilen over een week of 4, krijgen ze er ook nog een nieuwe voorruit erbij. :407:
 

floris

Lid
hij is binnen!

gister is de rode combi binnen gekomen bij S-point. Nu nog ff leer inbouwen......en afleveren maar............:yeah:
 

Bijlagen

  • octavia combi rood.jpg
    octavia combi rood.jpg
    72,5 KB · Weergaven: 72

Wasmachineman

Forumguru
Hij is al mooi maar komt er nog beter uit te zien.
Graag ook foto's als het leer is ingebouwd ?
Gaat Cabarra het leer inbouwen ?
Succes.
 

maf

Lid
Nog 4 nachtjes slapen en dan wordt mijn nieuwe O2 facelift geleverd. Heb hem gisteren bij de dealer zien staan... wel moeilijk om hem dan niet direct mee te nemen!! Maar er wordt de komende dagen nog aan gesleuteld zodat hij dan dinsdag aanstaande om 9.00 uur wordt geleverd..!! Een laatste weekend in de RS dus nog even genieten. Daarna minder sportief maar wel luxer en comfortabeler.
 

Wasmachineman

Forumguru
Ook lekker, 1.8tsi...ben benieuwd naar je ervaringen vanuit een RS.
Fotootje altijd leuk om een idee op te doen.
Ook heel veel veilige km's.
 
Bovenaan Onderaan