Floris rode octavia geleverd

cvegreen

Forumguru
Wat een plaatje zeg . Dat leer is uiteindelijk wel heel mooi dankzij die rode bestikking , echt super mooi . Die rode kleur staat de O2 ook wel prachtig en die velgen :1761: Om van te smelten . Man man , wat een prachtbak . Nu maar hopen dat je er lang heel veel plezier mag aan beleven . Dat is nu eens een heel geslaagde auto , dankzij dat leer met rode bestikking .
 

Herbie

Lid
Waw, wat een super mooie auto zeg. En vrij uniek in dat rood met de bijhorende rode stikstels in de lederen zetels. Veel plezier ermee!
 

floris

Lid
leuk om te lezen dat hij bij het publiek in de smaak valt :1761:

we rijden met een grote :D op ons gezicht rond, hebben het echt naar ons zin in die wagen.

Helaas zijn we alweer toe aan een nieuwe voorruit. Zaterdag op de A2, er stond nog geen 70 KM op de klok en past een flinke ster in de ruit. :shocked:

ff :623: met de dealer morgen
 

Fabia

† In Memoriam
Dat is balen voor je. Zo snel weer bij de dealer staan had je zeker niet verwacht.
 

floris

Lid
ik moest nog terug voor een loopauto voor mijn zoontje, (zouden we ook krijgen maar was niet op voorraad) maar dit is idd wel balen en erg snel..... ga vanmiddag even langs om de ster te laten zien. Ik denk dat ze te groot/diep zijn om te repareren, even zien maar
 

Falcon

Donateur
Hey floris ziet er echt top uit en ik denk dat ik met jouw even contact opneem wanneer ik een nieuwe leaseauto ga uitzoeken. Dan wil ik hem namelijk met blauw draad :)

Ga je hem nog laten chippen bij JD of ABT?
 

floris

Lid
Hey floris ziet er echt top uit en ik denk dat ik met jouw even contact opneem wanneer ik een nieuwe leaseauto ga uitzoeken. Dan wil ik hem namelijk met blauw draad :)

Ga je hem nog laten chippen bij JD of ABT?


denkdenkdenk, blauwe draad?????................. aha......leer met blauw stiksel!

chippen? eerlijk nog nooit over nagedacht, ga ik eens doen op ik meer pks wil in het gebruik.
 

floris

Lid
even gespeeld in paint en zonder letters vind ik het toch mooier, ga de letters eraf laten halen. Moet toch nog ff terug :smirk:
 

Bijlagen

  • achterzijde zonder letters 1.jpg
    achterzijde zonder letters 1.jpg
    73 KB · Weergaven: 32
  • achterzijde zonder letters  2.jpg
    achterzijde zonder letters 2.jpg
    69,8 KB · Weergaven: 37

Falcon

Donateur
Ja sorry was een beetje onduidelijk postje... Ik bedoel dus een blauwe metallic met blauw stiksel :)

Chippen kost zo'n 790 euro. Maar dan wordt ie ook even gekieteld van 122 naar 150pk .. lol
 

cvegreen

Forumguru
Ja chippen is leuk , maar mag het van de lease maatschapij dan wel ?
Ik dacht dat de auto's in de standaard configuratie moesten staan bij inleveren ervan .
Marco2 en nog velen hebben in ieder geval veel lol aan hun gechipte bolides.
 

floris

Lid
Ik vind de letters van de facelift anders wel mooi.
dat vind ik ook daarom kon ik ook niet kiezen, wel of geen letters. Daarom heb ik eerst in paint de letters weggehaald om te zien wat mooier was en het werd dus zonder!

Ja chippen is leuk , maar mag het van de lease maatschapij dan wel ?
Ik dacht dat de auto's in de standaard configuratie moesten staan bij inleveren ervan .
Marco2 en nog velen hebben in ieder geval veel lol aan hun gechipte bolides.

leasemij is bij mij niet van toepassing. Ik heb iedere euro zelf op de balie neermogentellen.........
 

cvegreen

Forumguru
leasemij is bij mij niet van toepassing. Ik heb iedere euro zelf op de balie neermogentellen.........

Sorry , omdat ik hier vaak lees over lease wagens , dacht ik dat u pracht bolide ook een lease wagen is. ik had al gedacht , kan dat met dat leer achteraf inbouwen in verband met leasen . Nu begrijp ik dat allemaal, het is met u eigenste zuur verdiende centjes betaald.
 

Neptukker

Forumguru
Chippen kost zo'n 790 euro. Maar dan wordt ie ook even gekieteld van 122 naar 150pk .. lol
Chippen van de 1.4 TSI 90 Kw (122 pk) kost bij JD Engineering 690,- €.
Ikzelf overweeg dit ook en heb reeds geinformeerd bij hun.
Een vergelijkbare VW Golf IV met die motor komt op de rollerbank ruim over de 150 pk.
 

floris

Lid
Ik ga hem eerst maar eens inrijden voordat we eventueel gaan chippen, en dan kijken we wel weer verder(dat moet geloof ik zoewiezo met een nieuwe motor, eerst inrijden en dan chippen). Ik ben in vergelijking met m'n vorige octavia al 22 pk omhoog gegaan. Eens even in de prakrijk testen of er nog behoefte is voor meer PK
 

Neptukker

Forumguru
Ik ga hem eerst maar eens inrijden en dan kijken we wel weer verder(dat moet geloof ik zoewiezo met een nieuwe motor). Ik ben in vergelijking met m'n vorige octavia al 22 pk omhoog gegaan. Eens even in de prakrijk testen of er nog behoefte is voor meer PK
Dit herken ik helemaal. Nu, na ruim 4000 km, is er (nog steeds) twijfel. Eigenlijk heb je niet meer nodig dan deze motor(-software)......... maar wat meer is wel lekker.......
 
Bovenaan Onderaan