Floris rode octavia geleverd

floris

Lid
Inmiddels ook een datum gehoord. 03 juni kan ik mn skoda HB elegance businessline ophalen. Totale levertijd is dan 20 weken geweest!!


zooooo....... dan heb ik nog niks te klagen. Toch vind ik het raar dat er zulke grote verschillen in de levertijden zitten, zelfs onder de zelfde modellen met de zelfde motor.
 

floris

Lid
kenteken bekent

Kenteken is **-JJB-* geworden. Kan nog steeds kiezen tussen wel of geen type aanduiding op de achterkant. Ben er nog niet uit, mocht het eerst bekijken en als we het eraf willen doen ze dat gelijk.
 

Herbie

Lid
Ah nog beter :)

Ik verwacht morgen foto's he ! ;) (en ook zeker van het achteraf ingebouwde leer met rode stiksels)
 

floris

Lid
en hij is binnen

zoooo..............wij zijn een paar eurotjes lichter en een mooie auto rijker.

Eerste indruk is zeer goed. Zijn er een beetje stil van van zoveel mooie dingen. Ik kan niet anders zeggen dat we een goede keuze hebben gemaakt en auto goed hebben samengesteld. Echt een compleet plaatje(voor het oog eigelijk nog verlagen maar voor het comfort durf ik het niet)

Foto's komen nog, daar had ik geen tijd meer voor want we moesten gelijk weer werken/varen, maar als we vanavond optijd terug zijn zal ik wat foto's maken en plaatsen en anders wordt het begin volgende week.

en ja, de dagrijverlichting staat ook aan

Leer met rode stiksels...............WAUW.........erg mooi.

nog ff geduld wat foto's betreft
 

cvegreen

Forumguru
Je hebt er lang moeten op wachten ,maar nu heb je hem en je bent zoals wel verwacht ben je er tevreden over . Die foto's wil ik ook wel zien , zeker dat leer met rood stiksel. Dat moet een pracht plaatje opleveren op zo'n knal rode auto die hem wonderlijk waar goed staat .
 

floris

Lid
fotoooooooooooos

ik geloof dat m'n camera niet helemaal goed stond.........de kwaliteit is vreselijk maar het zijn foto's


Kreeg trouwens de uitlaatsierstuk en de stekker adapter voor de trekhaak voor nop! Dat was voor het lange wachten, Toppie s-point!
 

Bijlagen

  • o2 achterkant.jpg
    o2 achterkant.jpg
    70,1 KB · Weergaven: 66
  • close up.jpg
    close up.jpg
    74,7 KB · Weergaven: 60
  • voorstoel.jpg
    voorstoel.jpg
    71,2 KB · Weergaven: 63
  • Herschaalde kopie van achterzijde2.jpg
    Herschaalde kopie van achterzijde2.jpg
    74,6 KB · Weergaven: 63
  • Herschaalde kopie van voorzijde.jpg
    Herschaalde kopie van voorzijde.jpg
    73,4 KB · Weergaven: 61

Porettuhcs

Senior Member
Kreeg trouwens de uitlaatsierstuk en de stekker adapter voor de trekhaak voor nop! Dat was voor het lange wachten, Toppie s-point!

Dat bedoel ik dus S-point is een topper !!!... en dan bedoel ik op alle fronten van verkoop tot en met de werkplaats...

ennuh ik ben niet zo van het rooie maar ik moet toegeven dat ik het zo een hele mooie wagen vind :xyxthumbs: ... heel veel plezier met je wagen
 

Porettuhcs

Senior Member
(voor het oog eigelijk nog verlagen maar voor het comfort durf ik het niet)


Ik zou het ook niet (meer) doen... ik had en sportonderstel en wilde nog lager.. apex vering er onderlaten zetten (-30 mm)... super gezicht maar tjonge wat een stuiterbak... snel weer laten veranderen en nu weer lekker rijden met het sportonderstel die ik je wel kan aanrijden.. toch weer een 1.5 cm naar beneden en iets stugger maar voldoende comfort
 
Bovenaan Onderaan