Floris rode octavia geleverd

floris

Lid
Wij hebben zaterdag een O2 combi 1.4 TSI elegance businessline besteld met sunset ramen achter + zwart leder interieur! De kleur die we hebben gekozen hebben is "corrida red" (rs kleurtje) maar kan hier geen mooi plaatje van vinden wel van de HB maar niet van de combi. Iemand van jullie mischien wel??
groet
 
Welkom!! en maar hopen dat het wachten niet te lang gaat duren!!

Ben benieuwt hoe de kleur die je bestelt hebt eruit ziet.
 

Fabia

† In Memoriam
Een hele mooie kleur. Je zal niet snel een tweede O2 in Corrida red tegen komen. Ben erg benieuwd naar de foto's.
 

Michel

Forumguru
U vraagt, wij draaien. Bij deze een tweetal (weliswaar minder goede kwaliteit) foto's van (volgens mij) een Corrida Red Combi.

En uiteraard gefeliciteerd met je aankoop.
 

Bijlagen

  • 169630.jpg
    169630.jpg
    55 KB · Weergaven: 93
  • 169631.jpg
    169631.jpg
    53,1 KB · Weergaven: 78

cvegreen

Forumguru
Mooie auto heb je daar gekozen. Ik zou niet meteen een rode wagen kopen ,maar de fabia van Fabia zie ik ook wel graag , dus zal hij ook wel meevallen op de supermooie octavia.
 

MarcoO2

Forumguru
Deze kleur zie je inderdaad niet vaak, maar dat heeft juist wel wat... en je ziet wel duidelijk dat het geen uni-kleur is.

Veel plezier met je auto!
 

floris

Lid
U vraagt, wij draaien. Bij deze een tweetal (weliswaar minder goede kwaliteit) foto's van (volgens mij) een Corrida red combi.

Bedankt! ben er nu zeker van dat de 17" pallas velgen er beter onder staan en ook een zilverkleurige dakrailing staat mooier. En het sunset glas steekt ook mooi af bij het rood.(niet op deze foto)

maar zo'n plaatje vind ik niet denk ik dus zal ik moeten wachten totdat de dealer belt dat hij binnen is!
 

EdK

Forumguru
gefeliciteerd met je aankoop
en wij zullen nu dus ook de waterwegen in de gaten moeten houden om een Skoda op een binnenvaartschip te zien staan cq rijden ?

sterkte met het wachten en je kunt hier de wachttijd verkorten om eens de forums door te lezen, gaat de tijd opeens een stuk sneller !
 

Michel

Forumguru
Zojuist kwam ik op www.forum-auto.com nog een aantal foto's van een combi in Corrida Red tegen. Zonder dakrails.
 

Bijlagen

  • DSC01100.JPG
    DSC01100.JPG
    65,8 KB · Weergaven: 64
  • DSC01101.JPG
    DSC01101.JPG
    59,5 KB · Weergaven: 49
  • DSC01103.JPG
    DSC01103.JPG
    78,6 KB · Weergaven: 44
Volgens mij is het geen corrona rood maargoed het komt heel dicht in de buurt...

essaiskodaoctavia19tdievj1.jpg


essaiskodaoctavia19tdiemr1.jpg


essaiskodaoctavia19tdieqe4.jpg
 

Abo

Lid
Ook bedankt voor deze mooie foto's in corrida red.:xyxthumbs:
Zo heb ik ook een goede indicatie hoe deze kleur eruit ziet.
 
Bovenaan Onderaan