Fabia III Topic, al het nieuws over de nieuwe Fabia.

Racebluetje

Senior Member
Ik vind de sideskirts niet zo mooi omdat ze afgekort zijn voor en achter en niet helemaal mooi meelopen met de auto vind het een beetje goedkoop staan.
Maar ik wil wel die mooie dakspoiler van de monte carlo :D
 
Laatst bewerkt:

Dennis78

Forumguru
Kan me helemaal bij @Racebluetje aansluiten. Vind het zonde dat juist de sideskirts zo "karig" eruit zien. Waarom niet net als bij de huidige MC een mooie sideskirt set met wielkast verbreders?

Heb je een stoere/dikke voor en achterskirt en dan zo'n lullig stripje aan de zijkant :nono:
 

Ron467

Actief lid
De eis dat er hoogteregeling op moeten is vervallen.
jammer,
voor alle xenon gebruikers zal het best heel fijn zijn, maar voor alle overige weggebruikers is het op z´n zachts gezegd irritant, zeker bij slecht afgestelde koplampen (of zware belading).
 

Ron467

Actief lid
dat klopt, maar dan iets minder hinderlijk :cheers:

ik heb zelf ook graag heel goed zicht en vindt het ook leuk dat de techniek voort gaat (zeker met de LED verlichting die afhankelijk van voorgangers/tegenliggers minder of meer doet), maar wilde aangeven dat niet alle weggebruikers er idolaat van zijn.

met (slecht afgestelde) gewone koplampen ben je even verblind, met xenon langer en met de nieuwste LED heb je wel even nodig om alle weer normaal te zien.....:angry:

dus jammer dat de extra eisen vervallen zijn.
 

Ridley

Forumguru
Ik heb twee linker handen Joris zeepsop voor montage. Demontage van de rem en koppeling is eenvoudig: rubberen goed er vanaf trekken. Alleen gaspedaal hoef je niets aan te demonteren, gaat over bestaande pedaal
 
Bovenaan Onderaan