Fabia III Topic, al het nieuws over de nieuwe Fabia.

CDK

Forumguru
@Gunner, er was sprake (in de wandelgangen, dus geen harde garanties) dat het met een software update beschikbaar zou komen, dat is dus niet het geval, nu zitten we met een f*cking mirrorlink opgescheept waar je met een iphone dus niets aan hebt, vandaar dat ik er van baal.
 

Fonzer

Lid
Ziet er mooi uit en scheelt een hoop, zo te zien. Voor dat geld kun je het bijna niet laten...

Hoe zit het eigenlijk met de wet en xenon? Ik dacht ooit gelezen te hebben dat bij xenon ook automatische hoogte instelling van de koplampen en koplampsproeiers verplicht zijn. Of is dit achterhaald?
 

Racebluetje

Senior Member
@Racebluetje heb je hiervoor in kabels moeten knippen of is het plug & play met adapterstekkers?

Nee het is geen plug en play dus je moet wel knippen ,de draden van de Fabia zijn allebei zwart dus ff doormeten wat plus en min is om er bij te komen moet de koelvloeistof tank en de accu ff los de standaard ring wie om de H7 lamp zit moet een ietsie pietsie verbogen worden doordat de H7 xenon lamp heel iets dikker is .
Er zit ook een gebruiksaanwijzing bij het is mij allemaal gelukt in zo'n 2 uurtjes tijd en ook ik had het nog nooit gedaan ik vind het werk er mee wel waard want je krijgt er een bak licht door en het staat nog eens geweldig ook mede door de lenzen .
Nog geen storingen gehad trouwens.
 
Bovenaan Onderaan