Fabia III Topic, al het nieuws over de nieuwe Fabia.

Ron467

Actief lid
@Ron467: Denk dat jij doorgaans met de tweewieler op stap bent als het 10 jaar duurt voordat de
vloermatten slijtageplekken vertonen.....?
ach... ca 20.000 km/jaar in de fabia en dan heb ik ook inderdaad een motorfiets èn een paar gewone fietsen èn een camper....

Tja en als de mat lelijk wordt komt er een nieuwe in ..
of op dat moment een voetsteun overheen zetten......

en zo heeft iedereen een mening, gelukkig, anders wordt het zo saai :sleep:
 

CDK

Forumguru
@Ridley, dat China spul past wellicht net niet helemaal, op de pedalen moeten bij mij gewoon originele onderdelen, vandaar dat ik iets meer betaald heb :jaja:
 

Ridley

Forumguru
Al het nieuws vd Fabia: ontwerpfoutje???

Vandaag voor het eerst de auto gewassen ivm vogelsh... Iemand al getracht om de ruitenwissers omhoog te zetten om de ramen te poetsen (ik heb een filmpje gemaakt, maar die krijg ik niet geupload vanaf de telefoon) voor de geinterresseerden zal ik het op whatsapp zetten.

Wel tevreden over het resultaat:

ImageUploadedByTapatalk1428157829.685237.jpg
ImageUploadedByTapatalk1428157850.068148.jpg
 

CDK

Forumguru
@Ridley, dat kan vrijwel bij geen enkele nieuwe auto meer, maar er zit wel een speciale service stand op de ruitenwissers, dan kunnen ze gewoon omhoog staan hoor. Zelf was en zeem ik er gewoon onderdoor bij mijn eigen auto, ik zet ze nooit omhoog ;)
 

CDK

Forumguru
is er trouwens al iemand die z'n brandstof verbruik gecheckt heeft met een 1.2 TSI??? Ik kom momenteel op 1 liter op 12.65km
 

Groen13

Forumguru
Ik haal 1 op 18.
Gebruik de schakkelindicator, start/stop en rijd vooral afstanden van rond 75 km enkele reis.
Verder 16 inch 215/45 met bandenspanning 2.4 rondom. Hobbel meestal rond de 110 km gemiddeld.
Zit nu aan mijn derde tank benzine, e95 (tango)
 
@ Corné en andere leden: De snelheidsmeter van mijn Fab III wijkt fors af van de GPS meting.....
T.w. 54 km.p/u op de teller is in werkelijkheid 50 echte kilometers / 65 =60 / 75=70 /85=80,
106=100 en daarboven nog grotere afwijkingen.

Dit heeft toch ook effect op de verbruikscijfers en de totaalafstand van kilometers, of valt dit mee in de praktijk?
 
Bovenaan Onderaan