Fabia III Topic, al het nieuws over de nieuwe Fabia.

driesp

Senior Member
Nee ik mis de cd speler totaal niet. Het knopje media op de bolero is echt mijn grote favoriet van de auto!! Het werkt echt fantastich de afspeellijsten op mn telefoon zijn heel gemakkelijk te benaderen en het klinkt ook net zo geweldig. En dat allemaal zonder kabeltje.

net nog eens bekeken... ik heb via bluetooth/(android)mobiel wel id3-tags, maar...
geen afspeellijsten/mappen, kan dus niet bladeren, een cd kiezen e.d. :nailbiting:

(via de sd-kaart heb ik hiermee geen problemen).

tegenvallertje, al had ik eigenlijk niet verwacht dat ik muziek van mijn mobiel zou kunnen streamen, dus 't is eigenlijk een tegenvaller na een meevaller.

ik zal het boekje er eens op naslaan...
 

Ron467

Actief lid
Aan een ieder die hier veel leest:
voordat je dingen gaat bestellen (of afbestellen) omdat iemand hier, daar een mening over heeft......

Wacht eerst maar eens even hoe het bij jezelf uitpakt en of het dan nog wel nodig is.
Ik zelf begrijp nog niets van dat voetsteun verhaal; een stukje (nep) plak aluminium dat je tegen de wielkast van je linker voorwiel moet plakken? zou je voet daar meer rust van vinden???
Bij mijn huidige fabia zit er een stukje rubber ribbels verwerkt in de bekleding, als die ribbels er in de III niet zitten: boeiend! ik zet mijn voet er dan nog net zo makkelijk tegenaan (of onder de stoel, of over mijn knie :nailbiting:)
foto.JPG
 

driesp

Senior Member
ik heb me er nog niet in verdiept, maar heb niet het idee dat er iets anders naast mijn koppeling zit dan bij de FabII, en daar vond ik het prima.
 

CDK

Forumguru
@Ron467, er zit nu helemaal niets op de plaats waar een steun hoort te zitten, alleen vloerbedekking, en je weet hoe de vloermatten er na verloop van tijd uit zien, de vloerbedekking kan je niet vervangen, een setje matten daarentegen wel. Dat is de reden dat ik er een voetensteun voor besteld heb.
 

Ron467

Actief lid
Vandaar mijn waarschuwing aan alle (nieuwe) leden....ik had dat idee ook.
oh te snel,
corné "een steun hoort te zitten" ??? ik denk, nee ik weet dat de plek waar je hielen (of de hak van je schoen ) continu zit slijtageplekken gaat vertonen (na een jaar of 10), maar op de wielkast heb ik nog nooit slijtageplekken gehad.
maar ieder moet het voor zichzelf weten natuurlijk, ik schrijf niemand wat voor hoor:angel:
 

Canon-Eye

Forumguru
De vloermatten hebben doorgaans een kunststof bescherming in het gebied waar de "scherpe" kanten van de hakken veelvuldig op rusten en - bij intrappen en op laten komen van de pedalen - overheen schuiven.
Dat slijt daarom niet snel door.

Wie - net als ik - zijn voet regelmatig op de wielkast laat rusten, zal dit normaal gesproken doen met een groot deel van het oppervlak van zool en hak, dus niet met de randen daarvan. Bovendien is die voet daar voornamelijk in rust en schuift hij niet of nauwelijks heen en weer. Dus véél minder slijtage van die wielkastbekleding...
 

Ridley

Forumguru
En toch wordt de bekleding lelijk op die plek, en dat wil ik niet. Sinds ik een automaat heb gereden zet ik automatisch mijn voet op die plek.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Ik gaat het meemaken . Nu met 6bak zet ik me voet nooit op het plekje van de wielkast . Straks de DSG dan misschien wel . Tja en als de mat lelijk wordt komt er een nieuwe in ..
 
Bovenaan Onderaan