Ervaringen nav tuning/DSG optimalisatie bij TVS Engineering (forummeeting)

ertromp

Forumguru
@Predator : wel off topic maar ben je al geslaagd voor andere licht metalen velgen voor die super mooie Superb van je? Je stond zo verlekkerd te kijken tijdens de meeting bij de velgen van @Der Einser :D
 
@Predator : wel off topic maar ben je al geslaagd voor andere licht metalen velgen voor die super mooie Superb van je? Je stond zo verlekkerd te kijken tijdens de meeting bij de velgen van @Der Einser :D
@ertromp Dat waren idd mooie velgen ,volgens mij de zelfde die Corne er onder heeft liggen als ik het goed heb.
Maar mijn prioriteit ligt momenteel bij het onderhanden nemen van de dsg 7 en de motortuning, dus dat eerst binnenkort.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Bovendien, zo formalistisch hoeft het niet. Dan slaat elke interessante discussie dood, als je dat zo strikt neemt
 

Noord26

Forumguru
Zelfs voor Rosinfield zou het ook fijn zijn als er meer ervaringen worden geplaatst over de dsg aanpassingen waar interesse in getoond wordt toch? Ik lees de laatste berichten alleen over windersloffen keuze, to-do-lists en naafkapjes.

Natuurlijk niet elke opmerking hoeft samen te hangen met de topictitel, maar het overzicht is anders ver te zoeken voor mensen die ook informatie in willen winnen over dsg aanpassing en heel iets anders te lezen krijgen als de zoekfunctie dit naar voren brengt..

Jammer om te zien dat mijn afgewogen JD keuze hier mee geassocieerd wordt. Dat staat hier volledig buiten en heb ik hier zelf ook niet vermeld. Uit respect juist om TVS klanten hier hun zegje te kunnen laten doen. Dat laat ik graag ook zo. Een beetje vragen om respect ten behoeve van geïnteresseerden voor dsg aanpassing en voorkoming van off-topic is wel gepast. Er bestaat een afdeling voor volledig off-topic.

Sorry, ik dacht dat ik even in die afdeling op het forum zat, wat niet zo bleek te zijn er waardoor ik mijzelf voelde om dit te melden.
 
Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
Goh, het was dan ook eerder als kwinkslag bedoeld omdat je (alweer) reageert op een offtopic bericht van iemand anders.
En een lichte vorm van het uiten van een bepaalde frustratie, maar daar gaan we zeker niet verder op doorbomen.
In mijn ogen hoort het er nu eenmaal bij, eens offtopic gaan, zolang we uiteindelijk maar terug bij het originele topic belanden.

Lullen gebeurt nu eenmaal spontaan, je mag er gerust een topic over openen onder de rubriek "stamtafel" maar lullen op bevel zal niet lukken.

Maar goed, bij deze :shutup:
 
  • Leuk
Waarderingen: LT83

LT83

Forumguru
lullen op bevel lukt sommige mensen prima......in de het wereldje van de SM is dit zeer gangbaar (om inkoppertjes te voorkomen, nee heb hier geen ervaring mee)
Mijn excuses voor deze flauwe grap, weer ontopic dan maar ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan