En we zijn weer terug!

Wat vind je van het vernieuwde forum?

• Ben er helemaal blij mee!

Stemmen: 20 83,3%
  • Het is ok, maar ben er niet weg van

Stemmen: 3 12,5%
  • Ik vind er weinig aan

Stemmen: 1 4,2%

• Totaal aantal stemmers
    24

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Als ik wat opmerkingen/tips mag geven ? Het zou overzichtelijker zijn als het onderschriftvakje in forumposts een iets afwijkende kleur zou hebben t.o de geplaatste reactie , vind het persoonlijk een beetje verwarrend nu.

Dat is inderdaad iets waar ik nog wat aan wil sleutelen. De pagina met reacties oogt nu nog wat rommelig. Komt goed :)

Bothje

Heel gewoon lid
Zijn veel leuke dingen in deze software te vinden :thumbsup:
Wat oude zaken (zoals o.a. groepen) zijn nog niet te vinden, maar zullen vast weer terugkomen...

Scheiding tussen berichten lijkt wat een de magere kant....

Netjes!

Suggestie: Van mij mag het standaard lettertype van de berichten wat strakker, Arial, Verdana of iets dergelijks. Dit leest niet prettig naar mijn mening.

Edit: Ohja, ik mis ook het symbooltje voor attachments, zodat je kan zien of een topic foto's of iets dergelijks bevat. Dat vond ik wel prettig.

Maarten

Forumguru
Hier kunnen we weer jaren mee vooruit. Ziet er top uit! Leuk dat jullie het ook een vooruitgang vinden! :thumbsup:

Rallye

Forumguru
Ziet er netjes uit! Was vast veel werk?

Hierboven zie ik een commentaar op het standaard lettertype. Dat deel ik. Op het scherm leest dit type wat mij betreft minder prettig dan het vorige.

Komt de mogelijkheid nog terug om het nieuwste bericht bovenaan te krijgen? Dat vond ik van de vorige versie erg handig.

EdK

Forumguru
Rallye denk dat je je persoonlijke instellingen ff moet nakijken
Heb de indruk dat die allemaal weer op standaard instellingen staan
Heb er zelf ook een paar moeten aanpassen

herbiek

Senior Member
Mijn complimenten voor de nieuwe look, maar ik vind een strakker lettertype ook beter leesbaar.
Ik mis nog wel iets, al zal het wel aan mij liggen dat ik er overheen kijk: In het overzicht van berichten kon je in het verleden via een linkje rechtstreeks naar het laatste bericht klikken. Dat zie ik nu niet meer, ik kan hooguit naar de laatste pagina gaan waarna ik naar het laatste bericht moet scrollen. Kan iemand mij uitleggen waar ik dat kan vinden... of is die mogelijkheid er gewoon niet meer?

EdK

Forumguru
klikken op dat blauwe puntje naast je avatar en het topic ?
als je dat teminste bedoeld
En indien niet doen ff in je persoonlijke instellingen kijken , want die stonden bij mij weer allemaal op standaard instellingen

Onderstaande eerder geplaatste post is NIET meer van toepassing ivm inmiddels weer aangepast forum :(
Ik wacht maar af totdat men klaar is met de evt aanpassingen aan het forum , voordat ik bepaalde instellingen ga zoeken en wil delen met medeforummers.

Tip .

Voor degene die ook graag ziet wie er online zijn [zoals je eerst onderaan het forum kon zien] + overige extra forum info enzo.
Dit is in te stellen via je eigen account , door onderstaande stappen te nemen.

Uitleg :
Klik op je naam rechts boven in de balk -> selecteer foruminstellingen -> selecteer bij "stijl:" skoda forum fluid -> klik/bevestig op "bewaar".

Groet , Martin

Update:
Ik zie nu dat bovenstaande instelling nog makkelijker kan :)

* Ga helemaal naar de onderkant [groene balk] van de website -> klik linksonder op "skoda forum" en selecteer "skoda forum fluid"

het is weer een mooie site geworden (was het natuurlijk al)
ik kan alleen de foto albums niet meer vinden ook op mijn eigen profiel niet.
hier zijn jullie zeker nog mee bezig ??
greets

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Ik zie nu in mijn aangemaakte topic : http://www.skodaforum.nl/forum/threads/mijn-skoda-fabia-combi-fresh-2013.17928/ dat veel foto's niet meer worden weergegeven , op zich geen ramp als ik ze zelf kon aanpassen dan deed ik dat ......................maar kan die berichten niet meer wijzigen . :(

Welk bericht bedoel je precies? Ik zie wel deze post van jou met een aantal foto's (door op het postnr. (#7) rechts onderin het bericht te klikken kun je de directe link zien)

De standaard edit tijd van en bericht is verder onveranderd gebleven: 24 uur. (voor donateurs 48)

Bovenaan Onderaan