En wat is nou NIET handig/mooi?

higgy

Forumguru
Lijkt me vrij duidelijk Tim: als je reageert op een artikel dat er meteen boven staat, of als je reactie vanzelfsprekend is, dan is het niet nodig om hele lappen tekst te quoten. Maakt de draad zo onnodig lang.
Snappie?
 

LenK

Forumguru
Onhandig: de jumbo box armsteun zit flink in de weg als je de handrem moet bedienen!

Oplossing is een andere handrem handle zoals bijvoorbeeld Opel (sorry voor het vloeken
blush.gif
) die heeft:
 

Bijlagen

  • 46343-ScreenHunter_01 Feb. 03 12.01.gif
    46343-ScreenHunter_01 Feb. 03 12.01.gif
    40,2 KB · Weergaven: 14

Rallye

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: LenK</font><hr />

Onhandig: de jumbo box armsteun zit flink in de weg als je de handrem moet bedienen!


[/ QUOTE ]

Grappig. Nooit last van gehad. Ik heb de deksel overigens wel in de laagste stand staan.
 

Rallye

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: LenK</font><hr />

Onhandig: de jumbo box armsteun zit flink in de weg als je de handrem moet bedienen!


[/ QUOTE ]

Graapig. Nooit last van gehad. Ik heb de deksel overigens wel in de laagste stand staan.
 

Nautonier

Nieuw lid
De witte verlichting van de Maxidot valt uit de toon bij de rest van de instrumentverlichting (groen).
Kies dan òf wit, òf groen...
 

Vacaro

Senior Member
Vind dit bij de octavia nog meevallen, heb vorige week een Golf Plus meegehad als vervangwagen en daar heb je wit,groen en rood.
Collega heeft een Bora en die heeft zelfs wit,rood,blauw en groen. Hangt ook veel af van type radio die je hebt.
 

Nautonier

Nieuw lid
Erg jammer dat ze dit veranderd hebben.
Ik heb jaren geleden Golf Variant Highline gereden en die zag er prachtig uit: alles blauw. Strak hoor!
 
Bovenaan Onderaan