Embleem van stuur verwijderen enz.

Rutger0706

Senior Member
Logo's voorop en achterop binnen en erop geplakt. Nu nog het stuurlogo en opzoek naar naafkapjes voor op de zomervelgen. Aangezien het winterrubber er net onder zit heb ik daar nog ff tijd voor.


image.jpeg image.jpeg
 

De Stip

Forumguru
Wil ik eigenijk ook wel hebben. Toch net ietsje mooier dan mijn oplossing... Bij Ali zijn ze niet meer beschikbaar :(
 

newwolf84

Forumguru
Denk als je bij ali gaat zoeken op skoda dan zie je allerlei leuke gadgets, kan me niet voorstellen dat ie er niet ergens tussen staat, waren nl wel meerdere aanbieders van.
 

Rutger0706

Senior Member
Gewoon even zoeken inderdaad. Ik heb ook een setje besteld bij Ali. Waarschijnlijk gebruik ik er alleen het stuurlogo van. Voor de velgen ga ik voor complete naafkapjes.
 

newwolf84

Forumguru
@Rutger0706 heb ik ook gedaan, volledige set, alleen het stuurlogo gebruikt. De rest van de stickers daar hebben de kinderen zich aan gewaagd.
Naafkapjes en het logo aan de voor en achterkant origineel.
 

Rutger0706

Senior Member
@Rutger0706 heb ik ook gedaan, volledige set, alleen het stuurlogo gebruikt. De rest van de stickers daar hebben de kinderen zich aan gewaagd.
Naafkapjes en het logo aan de voor en achterkant origineel.

Ik had de logo's voor- en achterop al vervangen voor originele (ebay obv onderdeelnr) zoals eerder in dit topic al te zien was. Voor het stuur en de naafkappen heb ik bij Aliexpress aangeklopt. Het nieuwe logo op het stuur zit inmiddels over het originele heen geplakt. Met dank aan Ali:dankje::yeah:

Voor de naafkappen dacht ik ook originele kappen met het nieuwe type logo te bestellen, maar omdat de oude niet heel mooi meer waren en er bij het setje van Ali ook 4 stuks zaten van hetzelfde formaat als de naafkappen heb ik het toch geprobeerd.

Met een dun mesje het oude logo van het kapje af gewipt, daarna de lijmresten verwijderd en goed ontvet met remreiniger. Vervolgens het nieuwe logo van Aliexpress erop geplakt en dat bij alle 4 zo gedaan. Ik ga voorlopig lekker met deze rijden. Het ziet er prima uit en ik denk niet dat het er snel af valt. Mocht dat wel gebeuren dan komen er wel originele.:cheers:
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    2 MB · Weergaven: 117
  • image.jpeg
    image.jpeg
    1,5 MB · Weergaven: 117
  • image.jpeg
    image.jpeg
    1,6 MB · Weergaven: 117
  • image.jpeg
    image.jpeg
    1,7 MB · Weergaven: 119
  • image.jpeg
    image.jpeg
    1,8 MB · Weergaven: 107

newwolf84

Forumguru
Niks mis mee @Rutger0706 ! ziet er zeer netjes uit ! En idd zolang het blijft plakken, bespaar je nog mooi een paar centjes...

Naja die ben ik vandaag alweer kwijt geraakt aan onze 2e auto..vrouwlief belde dat de auto een schurend geluid maakte. Achteraf gezien makkelijk te verklaren aangezien de achterdemper finaal was afgebroken en over de straat schuurde.
Super investeringen, die auto's...:(
 

Wildor

Actief lid
Aiii...schurend geluid?...volgens mij geeft dat een hels kabaal als dat over de straat trekt :bloos:
Zonde van de centjes inderdaad.
 

newwolf84

Forumguru
Naja blijkt dat zij een wat andere invulling van schurend geluid heeft ;) maar goed de demper er maar afgerost en net als de F1 van weleer de kindjes opgehaald en naar huis gereden. De kindjes vonden het een "super, cool, raceauto geluid" haha
 

Rutger0706

Senior Member
Het nieuwe embleem dat over de oude heen geplakt zat is los gelaten aan de randen. Dit komt door de bolling op het stuur. Kennelijk is het plaksel niet sterk genoeg.

Ik ga denk ik nieuwe bestellen bij Ali en dan een andere manier verzinnen om hem wel goed te kunnen vastplakken. Suggesties zijn welkom. Ook andere adressen waar dit formaat logo verkrihgbaar is!
 

CDK

Forumguru
Het nieuwe embleem dat over de oude heen geplakt zat is los gelaten aan de randen. Dit komt door de bolling op het stuur. Kennelijk is het plaksel niet sterk genoeg.

Dat zelfde probleem had ik ook, dus maar snel weer er afgehaald en rij nu nog steeds met het oude logo op het stuur. Eigenlijk stoor ik me er ook niet meer aan, ben in gedachten al bij een andere auto :deuk:
 

Joske

Forumguru
De airbagkap vliegt er echt wel niet af hoor.. Ze gaat deels open zodat de airbag zich kan ontplooien.

Met er met mijn kop tegen 70km per uur in gegaan dus jammer genoeg spreek ik uit ondervinding...
 

EdK

Forumguru
En wat zijn de gevolgen als de airbag uitklapt door een aanrijding? Staat dan het logo voorgoed op je voorhoofd?
Alleen als je dubbelzijdig tape op het logo hebt geplakt...... dan wel...
pfffff kan wel merken dat heel nederland zowat vrij is, stelletje meelbieten ( inclusief myself hoor )
 
Bovenaan Onderaan