Embleem van stuur verwijderen enz.

EdK

Forumguru
Ohhh @Corné de Kluijver je besteld en betaald voor mij dus dat logo met cover er bij ??
Overzetten lukt me wel hoor met me rechterhanden.....

Yeti 1 zwart is goed en liefst wel de chromen rand er bij terug.....
 

CDK

Forumguru
@EdK als ik geen compleet stuur met airbag aanschaf, en het toch het betreffende kapje wordt, zal ik er voor jou ook 1 meebestellen ;)
 

EdK

Forumguru
Laat even voorop stellen dat ik die kap een mooie en nette oplossing vind
Maar wat mij tgen de borst stuit is dat als ik dan naar de zelfde kappen kijk voor zelfde type wagen maar met het oude logo dat die dan gewoon een ruime 20 eurie goedkoper zijn.
En oke nieuw logo en maw een lichte prijsverhoging, daar kan ik nog mee leven maar ruim 20 eurie meer geeft mij een heel vies gevoel in me mond die niet te verwijderen is met een tube tandpasta.

Maar goed @Corné de Kluijver besteld en betaald het dan voor me dus wat zeur ik nu nog.....
Mot alleen vanuit het 020 gebied naar het 010 gebied rijden.......... of overhandiging dan op neutraal 030 gebied ?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Goed lezen @EdK .....àls ik ook voor zo'n kapje ga, dan bestel ik er ook 1 voor jou, omdat je zo druk voor me gezocht heb om die kap in kleur te krijgen, dan mag je me er voor geven wat je er voor over hebt, als dat een Mars en 2 knikkers zijn is het ook goed :D
 

EdK

Forumguru
Shit net me knikkers weggegeven na ze 45 jaar bewaard te hebben..........
mmm, dinsdag maar 4 van me achternichtje meepikken.....
 

Rutger0706

Senior Member
@supersjors waar heb je het logo vandaan waarmee jij de geniale truc op je stuur mee hebt uitgevoerd?

Ik las iets over marktplaats maar dat wil nog niet lukken. Naafdoppen en emblemen voor op de auto reeds in bestelling.. Dan moet die op het stuur ook plaats maken voor een nieuw type natuurlijk!
 

newwolf84

Forumguru
Ik ben voor de goedkope oplossing gegaan, heb een set van 3d stickers besteld bij de bestelchinees waar ook een stuurlogo bij inzat. Eerst de boel goed ontvet en daarna vastgeplakt, zit tot nu toe als een huis. Sticker is iets kleiner als het originele logo maar voldoet voor mij prima. Ik vind het er wel geslaagd uit zien, vond het te duur worden om de gehele airbag te vervangen, puur vanwege esthetisch oogpunt. Zal vanavond eens proberen een paar foto's te maken.
 

Jee13

Forumguru
zoiets
20150212_091147.jpg
 

newwolf84

Forumguru
@Jee13 Was me voor maar hierbij ook nog mijn bijdrage:

Je kunt zien dat het logo iets kleiner is als het originele en je ziet ietwat contouren van het logo er onder, tis aan jezelf of je hier genoegen meeneemt a een paar euro of de boel vervangen voor veel meer euro's.

Het is mij prima zo, mocht het loslaten of anders wat, bestel en plak ik er wel weer een nieuwe op.

15hmn1h.jpg


dwx4id.jpg


acv13.jpg
 
Bovenaan Onderaan