Eibach verlagingsveren Octavia (Combi) ?

CoesDoes

Forumguru
Even voor de liefhebbers onder ons. De Veren voor de O3 zijn zeer lastig te krijgen en worden pas weer geleverd eind September. Ben je van plan om te verlagen kan ik als het moet nog een set of meer via een andere weg bemachtigen voor de huidige leverdatum.

Daarnaast krijgt iedereen hier een extra korting indien je ze nu besteld :-)
Daar worden wij Nederlanders vrolijk van!
Heb alleen de auto nog niet...
Wat zou dan de prijs voor Eibach+montage en uitlijnen worden?
 

CoesDoes

Forumguru
€ 270 excl uitlijnen moet je zelf laten doen of heb ik een adres voor.
Ik zou al bijna 'verkocht' zeggen, maar heb de auto nog niet, geldt deze prijs ook nog op de meeting van 28/9? (Dan hoop ik mijn auto net te hebben en hem naast die van Dennis te kunnen zetten om het verschil te zien)
 

Antera

Donateur
Ik zou al bijna 'verkocht' zeggen, maar heb de auto nog niet, geldt deze prijs ook nog op de meeting van 28/9? (Dan hoop ik mijn auto net te hebben en hem naast die van Dennis te kunnen zetten om het verschil te zien)



Dat is precies op het randje. Moeten dan wel beslissen :-)


Netjes, tot wanneer kun je dit hiervoor doen?

Actie tot eind van de maand daarna zal de korting helaas iets lager zijn maar zal het een paar tientjes schelen
 

MaRco2

Forumguru
Tot eind september als ik het bovenstaande goed begrepen heb? Dat is mooi na de caravantest (vakantie)? :)
 

Antera

Donateur
Vandaag hebben we dan eindelijk een O3 ( van Dennis Nijholt) op de brug gehad. Dat ziet er echt goed uit. Duidelijk wel wat vernieuwingen in het onderstel en nog wat andere zaken aangepast en uiterlijk mag hij er zeker zijn. Hij staat standaard wat hoog op zijn pootjes en daar heeft Eibach al goed op ingespeelt.

Omdat vele willen weten hoe het nu uiteindelijk word hier ons proefkonijn en binnen kort de volgende:

Prokit setje:
jg9p.jpg


Zoals de auto binnen kwam:

uodo.jpg

5mnj.jpg


Zoals hij naar buiten is gegaan op weg naar huis:

wg40.jpg

g822.jpg

iom9.jpg

pfn8.jpg

ulf5.jpg


Binnenkort komt de volgende en zal daar ook even foto's van maken
 
Vandaag hebben we dan eindelijk een O3 ( van Dennis Nijholt) op de brug gehad. Dat ziet er echt goed uit. Duidelijk wel wat vernieuwingen in het onderstel en nog wat andere zaken aangepast en uiterlijk mag hij er zeker zijn. Hij staat standaard wat hoog op zijn pootjes en daar heeft Eibach al goed op ingespeelt.

Omdat vele willen weten hoe het nu uiteindelijk word hier ons proefkonijn en binnen kort de volgende:

Prokit setje:
jg9p.jpg


Zoals de auto binnen kwam:

uodo.jpg

5mnj.jpg


Zoals hij naar buiten is gegaan op weg naar huis:

wg40.jpg

g822.jpg

iom9.jpg

pfn8.jpg

ulf5.jpg


Binnenkort komt de volgende en zal daar ook even foto's van maken

Ziet er echt goed uit ben benieuwd met mijn auto eind september , heb je ook nog naar het vagcom gedeelte gekeken
 

CDK

Forumguru
ik was er bij vanmorgen, momenteel is er met VCDS nog vrijwel niets aan te passen, maar dat kan binnen enkele weken anders zijn na een update van Ross-Tech :jaja:
 

CDK

Forumguru
heel mooi Dennis! gefeliciteerd met je geslaagde upgrades! hoe rijd het met je brede sloffen? veel meer bandengeruis??
 

Dennis Nijholt

Forumguru
nee nog niet, maar ik zal maandag eens kijken bij me zwager of de Dunlops er weer even onder kunnen en die eerst maar oprijden en kan dan ook beslissen wat beter rijd
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Antera

Donateur
Hebben even ge vagcomt maar alle module's is een inlogcode vereist of nog niet bekend waar welke bit/byte waar voor staat. Proberen was een mogelijkheid maar daar was helaas geen tijd voor en is een tijdrovend klusje. Misschien tegen de tijd dat de meeting er is dat Ross-tech een mooie update heeft gedaan maar daar zijn we nog mee bezig
 
Bovenaan Onderaan