Eibach verlagingsveren Octavia (Combi) ?

Dennis Nijholt

Forumguru
Maar was weer geslaagde dag...was wel pas om 16.00 uur weer thuis, maar goed ben dik tevreden (nu alleen nog de naafdoppen van Škoda of anders een vijl :deuk:)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Dennis Nijholt

Forumguru
weet nu ook de maat van de Skoda Alaris velg die is 7,5J X 18 H2 met ET 51 en de Audi RS velg is 8J X 18 met ET 45. En inderdaad staat de band/velg nu meer naar buiten. Dus beter. Wat me ook opviel is dat de snelheidsverschil tussen de teller en gps nu minder geworden is met de RS velg...hij is van 5 kilometer verschil (aangeven teller tov GPS) naar 3 kilometer verschil gegaan. Dus de kilometerteller is nauwkeuriger geworden
 

CDK

Forumguru
dat is apart dat verschil op je teller..... 18" = 18" zitten er hogere banden onder die velgen met dat MOOIE logo? :D normaal zit bij Skoda op 18" een 40 serie, zit er bij jou nu 45 op? rijd wel comfortabel, dat dan weer wel
 

CDK

Forumguru
dat is heel vreemd, niet stiekem 19" er onder ipv 18''? haha nee dan zou er geen 40 serie onder zitten, ik geloof je op je blauwe ogen, bij mijn set 19/225/35 is de afwijking ook 3km/h
 

CoesDoes

Forumguru
Ziet er heeeel goed uit @Dennis Nijholt en @Antera!
Als ik dit zie heb ik zeker interesse. (Wat kost het uitlijnen na verlaging op jouw adresje?)
Hoe gaat het nu met drempels? Kun je daar nog normaal overheen?
 

CDK

Forumguru
zoals de Audi velgen nu bij Dennis staan ziet het er keurig uit, hij is van 7.5" naar 8" breed gegaan, dus een spacer van 10mm zou voldoende zijn achter, voor is 5mm al voldoende denk ik.
 

CoesDoes

Forumguru
Dat is goed nieuws @Dennis Nijholt, ben nu écht bijna om (en dat terwijl mijn auto komende week pas gebouwd gaat worden..)
ET waardes en spacers.., ik weet er (behalve dat het met naar binnen of buiten staan van de wielen te maken heeft) niks van, wat houdt het precies in? Hogere ET lijkt verder naar binnen te zijn. Hoe weet ik wat ik heb (18" Golus) en wat er nodig is om het beeld 'strak' te krijgen?
 
Laatst bewerkt:

Wesly

Senior Member
Dat is goed nieuws @Dennis Nijholt, ben nu écht bijna om (en dat terwijl mijn auto komende week bas gebouwd gaat worden..)
ET waardes en spacers.., ik weet er (behalve dat het met naar binnen of buiten staan van de wielen te maken heeft) niks van, wat houdt het precies in? Hogere ET lijkt verder naar binnen te zijn. Hoe weet ik wat ik heb (18" Golus) en wat er nodig is om het beeld 'strak' te krijgen?
Heeft toch iets te maken met de positie van de naaf toz van de velg oid?
 
Bovenaan Onderaan