Zat net de handleiding door te nemen. Aangezien ik dcc heb zal met het verlagen de auto nog eens 1 cm lager komen. Ben benieuwd naar de ervaringen onder de S3 rijders met eibach veertjes en dcc???
Blijft er nog genoeg ruimte is de wielkassen voor een 19" band?
Daarnaast heb ik mijn winterbanden set op 18" met een ET50 (6mm verder naar buiten als de standaard velg met een ET44) en een bandenmaat van 255-45r18. Ik weet het kan eigenlijk niet maar ik had dit setje enooooorm goedkoop kunnen regelen. Het past allemaal wel. Met een beladen auto en dcc comfort stand geen centje pijn onderweg. Er loopt niets aan.
Sneeuwkettingen is nog een dingetje maar die had ik toch nu niet nodig gelukkig.
De rolomtrek is wel meer en boven de toegestane 1,5% afwijking. Maar er moesten nu ff winterbanden onder. Kan uiteraard andere winterbanden in de 235 er onder zetten dan zou het moeten passen. Ook met de verlaging denk ik. Maar zoals je op de foto's ziet onbeladen met 7cm ruimte tot het moment dat de band de binnenvoering raakt is het wel strak. Met belading is het wat krapper allemaal.