Superb 3 Eibach Pro Kit verlaging voor je Superb 3

@Corné de Kluijver dat past zeker en heel goed zelfs alles valt mooi hoe het zouw moeten zijn
En heb geen schroefset dat aanpasbaar is in demping maar ben zeer content van hetcomfort dat deze nog geeft
@Tuulster hier is het resultaat

Enkel achter terug wat hoger zetten en andere banden op de velgen trekken 235 40 19 in plaats van de
215 35 19 die er nu op liggen van de vorige auto nog

xft1uf.jpg

qn1sh5.jpg

2r6yvz8.jpg

2emeslt.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

RefleCs

Forumguru
Mooie velgen maar persoonlijk vind ik de combinatie nog niet zo geslaagd. Ik vind de kleuren niet lekker bij elkaar smoelen. Maar dat is mijn persoonlijke mening.

Sent from my VFD 600 using Tapatalk
 

CDK

Forumguru
Bredere banden is wel grotere kans op aanlopen hè ;)
Staat wel netjes zo :thumbsup:
Achter omhoog zeg je, maar waarom voor niet omlaag? ;)
 
@Corné de Kluijver dat is waar maar 235 40 19 ligt ook op de 19" velgen origineel bij de superb dus dat zouw wel moeten lukken.
En lager gaat niet vanvoor schroefdraad is op en voor mij moet hij zeker niet lager zo ligt hoj goe voor overal nog deftig te kunnen rijden.

@Jan A dat is waar het minste putje of steen die op de baan ligt en je hebt al prijs daarom komen er ook andere banden op zodat het minder rap kan voorkomen.
 

V-Ray

Nieuw lid
@Antera , even een vraag. Ben nieuw hier op dit forum omdat ik aan het orienteren ben op de nieuwe SuperB iV Sportline. De hybride versie. Is daar ook een set verlagingsveren en spacers voor beschikbaar? Kan me voorstellen dat het extra gewicht van de accu's wellicht lastig wordt? Aan de andere kant, van de Passat GTE rijden er al heel veel rond en ook daar zal vast iemand op het idee gekomen zijn dat een verlaagde versie toch een stuk knapper oogt.

En, omdat ik nog aan het rondkijken ben, is dat er ook voor een Seat Tarraco FR 1.4 hybrid?
 
Bovenaan Onderaan