Superb 3 Eibach Pro Kit verlaging voor je Superb 3

oco1979

Forumguru
Denk dat voor de meeste de prijs zal zijn,voor dat beetje extra verlaging.
Oke je kan fijner afstellen,das ook wel te zien welke schroefzet,bij ene kan je veel bijregelen,demping hoogte,hardheid enz.... en bij ander dan niet.
Hierbij is hoe meer je kan bijregelen = hogere prijsklasse.
Setje veren op OEMdempers oke.
Setje veren met Sportdempers oke +
Schroefveren Oke +++
 

oco1979

Forumguru
Ook een positiefpunt is,verlaging is kortere remweg,body ga minder doorbuigen.
Kan dat goed merken als je met versleten schokdempers rijd.
Keer een noodrem doen. Maak dat er niemand achter je rijd en dat je ook links en rechts plaats hebt.
De kans dat die naar links of rechts zal gaan i.p.v rechtdoor is groot bij versleten schokdempers
Ken daarvoor geen testbank nodig om te zien of die goed zijn.
 

fastpeter

Forumguru
Lager dan nu met dit set is bijna niet te doen want heb bij sommige heuvels dat de voorlip (onderkant motorplaat) soms de grond raakt.

En verder de vraag met DCC, juist met eibach schuif alles bijna 1 stap op dus comfort is normaal en normaal is bijna sport en sport is net wat harder.
OP de snelweg en snelstuur werk sport en anders normaal dcc profiel, verder los van alles deint de auto niet zo na en is sneller stabiel.

Was op alles tevreden over de auto maar onderstel (veer) is te veel comfort standaard.
Laat maar eens 2 of 3 man achter instappen is hij gelijk 3a4 cm verlaagd.
Nu met de eibach zonder comfort verlies zat hij wellicht nog maar 1 cm.

Kortom niet twijfelen, gewoon doen of een keer mee rijden op een meeting.
 

yves1966

Forumguru
Weet er iemand wat de wetgeving zegt in belgie over de verlaging met eibach, en wat bij de autokeuring?
 

Joske

Forumguru
Anders even mijn topic zoeken ;)

Do and don'ts Belgische keuring (ben mobiel nu dus moeilijk om link te plaatsen :bloos: )
 

yves1966

Forumguru
Pff, als men dat leest zou de goesting al over zijn. Ga er nog es goed over nadenken en es kijken op de meeting of het mij de moeite waard is. Thx mannen.
 

Van Hoften

Forumguru
Mooie en duidelijke foto's @Tuulster. Over 5 weken sta ik op de planning. Ik hoop tegen die tijd de Supernova's er onder te hebben liggen. Dan ben ik nog gelukkiger dan ik nu al met de auto ben.
 

Antera

Donateur
Weet er iemand wat de wetgeving zegt in belgie over de verlaging met eibach, en wat bij de autokeuring?


Geen probleem. Even laten verlagen en door mij meteen de benodigde papieren laten aanleveren. Uitlijnen en dan naar de technische keuring in Belgie gaan en klaar ben je. Klinkt allemaal erg omslachtig maar valt wel mee. Je moet alleen nog even door de technische keuring
 
Bovenaan Onderaan