Volgens mij is het ook iets meer toch? 1,5 cm?@paultie , de foto's in dit van draadje, vanaf #132, zijn een vergelijk tussen mijn Eibach verlaagde auto en de dealer auto met Dcc. Die verlaging is op het oog wel meer dan 1cm![]()
Ziet er super strak uit @SuperBeee!Gisteren bij Lowering geweest en zie het resultaat!
Standaard met 17" Zeus velgen Bekijk bijlage 47148
Dan voor 10- en achter 15 mm. verbreed + 30 mm. verlaagd met standaard 17"Zeus velgen (al iets beter)
Bekijk bijlage 47150
Tenslotte voor 10- en achter 15 mm. verbreed + 30 mm. verlaagd met 19" Syrius velgen:
Bekijk bijlage 47152
Bedankt Mark! Top werk ondanks de griep!![]()
Superbee. Ieder zijn eigen mening. Zelf ben ik geen fan van strak afgeveerde auto's. Behalve als het een auto is met 300+ pk's.Zonder DCC. Ik ben het niet eens met Tinto. De standaard vering deint nogal door. Daar ben ik nu ineens vanaf zonder al teveel comfort in te leveren. De auto stuurt nu veel strakker!
He, zelf weten uiteraard. Zoveel mensen zoveel wensen. Ik zeg alleen; Je weet niet wat je mist!@Tuulster heb nu een paar honderd kilometer weg met mijn S3 en heb besloten om hem niet te verlagen. Vind de auto er erg mooi uit zien als hij verlaagd is. Maar vind hem nu strak genoeg geveerd. Ik weet het ben een ouwe zak aan het worden![]()
![]()
Dat zal die van mij geweest zijn..... Ook hier weer geldt; zelf weten, zoveel mensen zoveel wensen!Vind de verbreding niet zo mooi.
Stond hier ergens nog een foto weet niet meer waar langs achter.
Jarno woon je in NL of BE?Hoi,
Ik heb momenteel een superb II zonder verlaging en mag binnen kort een nieuwe bestellen. Zou hem graag willen hebben zoals bijgevoegde foto. Heb aan de dealer gevraagd of dat mogelijk was met het verlaagde onderstel maar die was niet meer leverbaar? Alleen DCC was nog leverbaar. Wel stelde hij voor dat zij achteraf een eibach set konden plaatsen om te verlagen. Kosten zouden dan ongeveer 400 euro zijn. Neem aan dat de auto op bijgevoegde foto ook spacers geplaatst heeft?
groet,
Jarno