Heren, wat een gekte!!11!!111!!.
Tegelijkertijd aan goede tuningsfiles werken, maar ook een bedrijf opzetten en personeel interviewen en lokatie zoeken is wel heel erg intensief. Excuses als ik nog niet op uw PB gereageerd heb, maar het is echt een GEKKENHUIS!.
De naam wordt:
"RIP Tjoening". (
Redelijk
Ingewikkelde
Programmatuur).
Inmiddels zijn de technische testen in volle gang (afbeelding van onze testauto):
Ik bof maar dat de leden van het Skodaforum van een goed caliber zijn, de mooiste sollicitatiebrief van vandaag deel ik graag met u:
Geachte VEEJAY?
Bij deze wil ik me opgeven als sjoemelaar om uw tuningbedrijf op te starten in België.
vb. U start uw bedrijf in Vlaanderen en met de nodige politieke steun vanuit de Vlaamse regering kunt u subsidies verkrijgen.Eens die koe uitgemolken is, wendt u zich tot het Waalse landsgedeelte.Corrupte politici zijn daar nog makkelijker te vinden, bv die van de PS (parti socialiste). Wanneer u dan uw bedrijf verhuisd naar Wallonië, kan u rekenen op spotgoedkope bedrijfsterreinen, wederom subsidies en daarbovenop nog een resem fiscale voordelen.
Als u na enkele jaren teveel klachten zou krijgen van "tevreden klanten" van uw tuningbedrijf, verdwijnt u terug naar Nederland met de vele subsidies op zak, of u begint doodleuk ergens anders
Hopend op een gunstig gevolg, zal ik inmiddels de instanties bestoken met aanvragen voor subsidies.
Dirkie --- (achternaam verwijderd ivm privacy)
Deze meneer maakt goede kans op de baan van "Senior Executive EU Brussels lobby manager" . Deze functie heb ik maar moeten creeeren want zo iemand wil je gewoon in je bedrijf.
Even over de techniek, het geheim wordt dus het aantal toeren verhogen. Als jarenlange benzinesnuiver weet ik dat een auto juist na 5000 toeren tot 7000 toeren pas echt begint te trekken! U weet dat een diesel heel veel koppel heeft en de meeste tuners bouwen het rond de 4500 toeren af, echter als je dit door laat lopen tot 7000 toeren X het koppel wat een diesel heeft.... Nou daar kun je je vingers dus bij aflikken... Zeker een gat in de markt
of in ieder geval minstens in de Cilinderkop.
De rollerbank waar ik op getest heb kon helaas geen kaas maken van al het vermogen, dus moet ik op zoek gaan naar een betere...
Zolang ik nog geen vaste krachten heb moet ik even via het uitzendbureau wat tijdelijke krachten inhuren. Mag ik aan u voorstellen: links Dyno en rechts Egrklep.
Egrklep doet onze receptiewerkzaamheden met in acht neming dat een receptionist wel het visitekaartje is en dus de missie en passie van het bedrijf moet uitstralen.
Dyno gaat voorlopig vermogenstesten doen en geeft elke klant een uitdraai van voor en na de tuning! Das pas maatwerk!
Hou deze site in de gaten, ik ben nog op zoek naar forumevangelisten en predikanten. Ook mensen die goed zijn in group buy acties organiseren. De vacatures volgen nog, houdt dit draadje in de gaten...
Vriendelijke groet,
Veejay
CEO én vieze voorzitter Raad van Bestuur