Joske
Forumguru
Met mijn 1.4 benzine ... gemeten 5,41 L/100 km (daar is wel enige zelfbeheersing voor nodig)
Lees: een struisvogelei onder je pedaal dus

Met mijn 1.4 benzine ... gemeten 5,41 L/100 km (daar is wel enige zelfbeheersing voor nodig)
Gohohoho hoe zou dat nu kunnen komenik kom op ongeveer 1800 euro meer per jaar aan benzine kosten
Die was ook gechipt en had 180 pk en 400 nm. Toen ik hem in 2010 kocht was ik toch bij de snellere diesels toen. De laatste jaren reden er meer en meer diesels rapper. Maar daar reed ik waarschijnlijk nog idioter meeMaar jij rijdt ook als een idioot e Phillipe..
Ge gaat die nissanbakvis toch nie vergelijken met een gechipte RS benzine??![]()
geen gedoe met roetfilters of EGR-kut-kleppen.
Wat is hij weer bescheiden.....En dan hebben mijn schoonouders een handige schoonzoon met VCDS kabel die de storingen uit kan lezen.
Tja, ik heb een Nissan Primera gehad waar aan de lopende band delen stuk gingen. Tot bleek dat de teller terug gedraaid was...En dat jij nu juist refereert aan het goede imago van de tdi's van VAG......... @NinYes Lees @Havana zijn http://www.skodaforum.nl/forum/i/octavia-2-start-niet-en-oliedrukprobleem.32342/ topic er eens op na.....