Detailen van je auto, kennis nodig?

Steve

Senior Member
Thanks mannen :)

Het is dat we nog vakantie hebben dat weekend anders waren we met zijn 2en gekomen maar de vrouw des huizes heeft al andere plannen.

het lukt me wel alleen maar dan ben ik ongeveer 1,5 uur bezig :D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Cordoba

Forumguru
Uhm voor zover ik weet heb ik met Joske afgesproken dat ik zou komen. Als dat veranderd is hoor ik het graag voordat ik voor niks zou komen :)

Voor zover ik weet ook Steve. Overigens gebruik ik nogal wat producten van net iets andere merken dan jij in je shop hebt. Joske is zal nu wel aan het werk zijn (meestal in het weekend), maar we moeten nog even wat zaken kortsluiten.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@Joske is inderdaad keihard aan het werk maar morgenmiddag zal hij wel weer uitgeslapen zijn en weer actief zijn alhier ;)
 

peterrapid

Forumguru
Vandaag wat inkopen gedaan bij Halfords, Meguiar's was mij te duur dus gekozen voor Sonax productjes, we gaan zien wat het geeft op de Seat als tenminste het weer een beetje meezit. Dus ik hoop ook zo van die beadingpics te kunnen tonen :dankje: Dus is ook mijn eerste detailervaring zoals hier beschreven dus ik volg topic op de letter.
 

Kippie-style

Forumguru
Jah ben nog steeds pist dacht hun wel mensen in de winkel hebben staam die van de producten afweten.
Ten eerste maakte hij me.belachelijk dat ik wolfgang 24 uur liet curen en dat ik met 914 collinite dat er weer af gepoetst had.
En punt 2 wilde ik bathe + en hij zei nee dat heeft jouw auto niet nodig want die heb al bescherming zat :(
Voor diegene die er heengaan gaay om het mannetje met de bril.
 

CDK

Forumguru
tsjaaaa nix meer aan toe te voegen ;) er zijn gelukkig ook alternatieven @kippie Style, ik ben gisteren weer goed en voordelig geslaagd bij waxworld uit Zevenbergen, zo bestel ik dan hier en dan daar wat ;)
 

peterrapid

Forumguru
Check Bathe + thx @Kippie-style en geen zeik van CC sufferd :deuk:
en @Joske in Bredene is er een Halfords, en neen heb niet met mijn dobberbootje naar Engeland geweest :tongue:
en enkel de Clay-bar is van Meguiar, ze hadden geen andere :cry: en dat is flink wat eurootjes. Nu heb gekozen voor Sonax omwille van prijs en ook hier ergens gelezen dat ze redelijke producten hadden want de Seat staat binnenkort te koop en wil hier ook geen fortuinen aan hangen maar hij moet er wel goed uitzien.
 

Kippie-style

Forumguru
@Corné zal eens gaan kijken voordeel van cc vond ik wel is om de hoek en ik zie graag eerst wat ik koop anders blijft die schuur groeien met detailing spullen :-P
 

peterrapid

Forumguru
Yes is een complete set van Meguiar voor het kleien, heb pads, gel en klei ... enne was 35€ voor zo een setje. Moet nu enkel nog effe op zoek naar shampoo Bathe+ want dat hebben ze niet in Halfords, anders koop ik wel een Meguiar ...
 
Bovenaan Onderaan