Detailen van je auto, kennis nodig?

Heren Detaileerders,

Met veel plezier ben ik dit topic aan het lezen. Net als jullie kan ik ook ontzettend genieten van het schoonmaken van een auto. Wil dit ook wel "naar het volgende level" gaan tillen en gaan investeren in wat "gerei". Nu vroeg ik me af of er op 6 september in Nuenen ook gepoets gaat worden en of er ook spullen met wat korting gekocht kunnen worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
Nog even een toevoeging over de Gyeon q²m bathe + shampoo. Die plus is wel een belangrijk verschil met de gewone shampoo, bevat namelijk siliciumdioxide. En mag niet in de emmer met water toegevoegd worden indien de quartz-coating van Gyeon nog niet is aangebracht. Dan moet de shampoo rechtstreeks op de washmitt aangebracht worden?

of interpreteer ik de website nu verkeerd:

http://www.carclean.nl/product/Gyeon/Q²M_Bathe_400ml_Q2M_Bathe_400ml_102705

Voor gebruik zonder reeds aangebrachte coating het product direct op de washmitt of spons aanbrengen tijdens het normale wassen.
 

CDK

Forumguru
@Joske, volgens mij wordt daar gewoon bedoeld dat als je auto nog geen bescherming heeft je dan beter direct op de washmitt kan doseren, dan gebruik je meer product en heb je kennelijk meer bescherming....
 

Steve

Senior Member
Uhm voor zover ik weet heb ik met Joske afgesproken dat ik zou komen. Als dat veranderd is hoor ik het graag voordat ik voor niks zou komen :)
 

Joske

Forumguru
Yup idd, ik had nog een bevestiging van Steve te goed blijkbaar :D


Hij komt met een standje op de nazomermeeting, als er ook iemand hem zou willen helpen met opzetten van de stand? (@ertromp : zie jij dat nog steeds zitten Erik? ;) )
 
Bovenaan Onderaan