Dennis zijn O3C 1.6 TDI EBL platin grey

De hoogte van 40 is een percentage van de breedte, dus in absolute getallen is de nieuwe band toch echt iets hoger ;)
 

Dennis Nijholt

Forumguru
Net ook ff de foto's bekeken, ben ik niet meer de enige Skoda met Audi-logo's op de wielen.:cry:

Cordoba ik zal proberen om je weer uniek te maken en zo snel mogelijk er weer Skoda logo's opzetten...maar Der Einser heeft ook audi logo's op zijn velgen staan...tenminste als hij die velgen nog onder zijn auto heeft.
 

CDK

Forumguru
en ik ook niet, terwijl ik het wel wist..... heel blond!! band is 9.8cm hoog, je originele is 9.0cm, scheelt bijna een centimeter, dus vandaar de mindere afwijking tov de originele, met je eigen banden eronder zal hij nog een fractie stugger aan gaan voelen.
 

CDK

Forumguru
zo raar is het niet trouwens om die logo's te laten zitten hoor :D

hier een Audi met Mercedes velgen
DSC04728.JPG

en hier een Audi met Lamborghini wielen
b6-audi-a4-avant-gallardo-wheels.jpg

dus waarom geen Skoda met Audi wielen?? :tongue:
 

Dennis Nijholt

Forumguru
Omdat ik een Skoda heb en geen Audi...met Mercedes of lambo of Porsche velgen. Kijk als ik een Audi had ja dan word het een ander verhaal...
 

CDK

Forumguru
Omdat ik een Skoda heb en geen Audi...met Mercedes of lambo of Porsche velgen. Kijk als ik een Audi had ja dan word het een ander verhaal...
zit je maar te fucken hoor Dennis, als je je nieuwe logo's er op hebt zitten post je maar snel een foto :thumbsup: nogmaals m'n complimenten voor je prachtige O3!!
 

Dennis Nijholt

Forumguru
2anevuna.jpg


Zo de Audi logo's zijn eraf
 

Petrolhead

Forumguru
Nice, heb deze ook onder mn vorige O2 gehad.
Als ik ooit weer op 18 inch overga is dit weer een goede kanshebber!
 
Echt super mooi. Ik zou de 245 banden laten zitten, staat ook veel dikker. De wielkasten worden met de iets hogere banden ook nog beter gevuld. Ik ben echt fan van deze velgen en de oude rs4-velgen, staat op bijna alle VAG auto's goed!

Kun je een foto recht van achteren maken? Zo kun je de bredere banden goed zien en wat dat doet.
 
Bovenaan Onderaan