Dennis zijn O3C 1.6 TDI EBL platin grey

Harold

Lid
@Dennis Nijholt , heb het in dit topic niet kunnen vinden, maar is je vorige Octavia nou nog gechipped? Heb toevallig vandaag een proefrit in de auto gereden, en zat op het kenteken te googlen en kwam hier op het forum terecht ;)
 

Harold

Lid
@Harold, behalve verlagen is er bij mijn weten niets aan de ex auto van @Dennis Nijholt gemodificeerd.

Ok, want ik las in het begin van dit topic dat hij dat wel van plan was, daarna niets meer over gelezen.
De dealer heeft het ook niet genoemd vandaag. Moet wel zeggen dat ik de 1.6 icm de DSG absoluut niet vond tegenvallen. Heb zelf de O2 met 2.0 TDI en 140 PK, en dan voelt het als een stap terug als je dat vergelijkt met een 1.6 105 PK, maar dat viel me niet tegen.

Maar daarna las ik dit topic, en kreeg het vermoeden dat de auto al gechiptuned was, en dat dat de reden was van de positieve resultaten.

Wel een hele mooie auto van Dennis, alleen al wel weer 80.000 km op de teller, vind dat net wat teveel, ben eigenlijk op zoek naar een met max 60.000 km. Die hadden ze daar ook staan maar dat was een Seat Exeo 2.0 TDI 140 pk (waar ik in eerste instantie voor kwam) alleen daar viel me de beenruimte achterin erg van tegen.

Daarna kwam de O3 van Dennis in beeld.
 

CDK

Forumguru
@Harold, Dennis heeft alleen maar lange ritten gereden dus die auto heeft weinig tot niet geleden, ik zou persoonlijk graag zo'n auto overnemen.
 

Dennis Nijholt

Forumguru
@Harold mijn auto is niet gechipt hij is wel op de rollebank geweest en kwam daar op ongeveer 115 pk uit ( zo'n 10 pk meer als fabrieks opgave) . De kilometers die heb ik inderdaad in een jaar gereden.... Komt ervan als je opdracht zo'n 150 km van je woonplaats is... Dus zo'n 300 km op een dag voor 4 dagen in de week. En ja snelweg vrijwel zonder files dus dan valt het mee. De reden waarom ik hem weggedaan wil ik je ook wel vertellen. Niet omdat de auto me niet beviel ( heb namelijk weer een O3), maar ik had 2 auto's waarvan 1 op de oprit en kon goede deal doen voor een RS met deze 2
 
Bovenaan Onderaan