De eerste echte SkodaForum.NL meeting

Hetzer

Forumguru
/forum/images/graemlins/407.gif ik kan er helaas niet bij zijn, ik hoop dat deze meeting bevalt , want dan zal er wel snel een tweede komen , en dan hoop ik er wel bij te kunnen zijn!!!!

voor alle leden die wel gaan , alvast viel spas, en vergeet natuurlijk geen foto's te maken voor de achterblijvers!!
 

vw125

Forumguru
Is voor mij nogal moeilijk om op zaterdag te komen, werk namelijk in een bakkerij en vermits het al afgelopen is tegen de middag zal ik helaas moeten passen.
Mijn excuses daarvoor en hopelijk is de volgende eens op een zondag.

Grtz vw125
 
Ik ben helaas op 11 maart nog niet in het bezit van een Skoda maar ik hoop zeker dat dergelijke meetings vaker worden georganiseerd.

Prima initiatief!
 

Tallguy

Forumguru
Oei...ik mag (hopenlijk) volgende week mijn O2 bestellen, dus met een 6 weken levertijd zou het net wel of net niet lukken. En anders komen we met de Fabia (even vriendin lief aankijken /forum/images/graemlins/529.gif )
 
super
als ik niet hoef te werken kom ik zeker
Eindhoven de Gekste!!! /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/489.gif
 

Frankie

Actief lid
uhm...

ik heb een paar berichten gemist. 11 maart een meeting. Mag ik ook ? ben pas nieuw hier..:) Maarre, waar is het ?
 

Frankie

Actief lid
ik denk ik breng dit onderwerp toch nog maar eens onder de aandacht. Wellicht zijn er ondertussen weer nieuwe leden of kijkers welke, net zoals ik, soms niet verder kijken dan hun neus lang is en dit soort info missen:) Dus aan alle mensen die het nog niet hebben gelezen: 11 maart a.s. bij V-Car Skoda dealer in Eindhoven de eerste skoda forum meeting. Blader ff door de berichten om alles te lezen en vul dan de pol in of je wel of niet komt..
 

ebagg

Nieuw lid
jeetje de 11e, moet ik reserveren of kan ik langsdroppen wanneer ik toevallig nog in nederland ben?
 
zo ver als ik nu weet hoef ik niet te werken /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/489.gif

ik kom dan zeker als mijn baas het maar niet in zijn hoofd haalt om toch op die dag te werken zou ik heel jammer vinden heb er wel zin in
 

Tallguy

Forumguru
Ik ben ook wel benieuwd hoeveel mensen er zaterdag eigenlijk komen. Percentages zeggen niet zoveel /forum/images/graemlins/wink.gif
 

Frankie

Actief lid
gaat t inderdaad nog wel door ? Zou zonde zijn van die cake, niet ?! /forum/images/graemlins/smile.gif
 

maarten2xrs

Senior Member
Heb 10 maart de gastheer gebeld of het nog door ging, die vertelde me dat ze het op een andere dag willen doen omdat de animo niet groot was.Dus afwachten maar en wachten op beter weer.
 
Bovenaan Onderaan