De eerste echte SkodaForum.NL meeting

Zoef

Actief lid
Let op! Ik ben nogal fanatiek. (niet goed, maar wel erg gedreven dus... /forum/images/graemlins/shocked.gif /forum/images/graemlins/wink.gif)
gr.
Zoef
 

Fabia

† In Memoriam
Laat het karten maar zitten voor mij. Heb 1x gekart in mijn leven en eindigde in het ziekenhuis met gekneusde ribben. Dus nee dankje. /forum/images/graemlins/407.gif
 

Exciter

Administrator
Nou, volgens mij hebben ze bij elke kartbaan ook andere leuke dingen, een bar, wat te happen enz.
Dus echt een reden om niet te komen is dat niet.
Ene, ik ben als een kleine jongen van de fiets gevallen, echt lelijk, en fiets weer.
BEAT YOUR FEARS, DON'T LET THEM LEAD YOU...
 

Zoef

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Laat het karten maar zitten voor mij. Heb 1x gekart in mijn leven en eindigde in het ziekenhuis met gekneusde ribben. Dus nee dankje. /forum/images/graemlins/407.gif

[/ QUOTE ]
Zegt dit nou wat over jouw rijstijl of over de rijstijl van de anderen?? /forum/images/graemlins/shocked.gif /forum/images/graemlins/crazy.gif
(Geintje)
gr.
Zoef
 

Karstieman

Forumguru
Je kan inderdaad ook gewoon lekker blijven zitten met een drankje en kijken hoe de rest zich in het zweet rijdt !
 

Hetzer

Forumguru
jammer dat ik niet kan komen , Sarajevo-Eindhoven is nog al een stukje, de kartbaan van Hezemans in Eindhoven is inderdaad cool , je kunt er ook zoals al eerder gezegd eenn lekker eten !!
 

nomad

Senior Member
Zonder even af te doen aan het feit wie er ver moet rijden of niet, denk ik dat Eindhoven een redelijk goede locatie is. Mensen die uit het noorden komen zitten dan aan een wat langere rijtijd, maar omdat er ook nogal wat Belgische Skodarijders aanwezig zijn en wellicht mee willen, is het dan ook vanuit Belgie redelijk aan te rijden.
 

rickske

Actief lid
Het zal inderdaad gemakkelijk voor ons Belgen zijn als de meeting te Eindhoven kan plaatsvinden.
 

vw125

Forumguru
Eindhoven is best een goede locatie vind ik /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif

Grtz vw125
 

FILA

Lid
Eindhoven is zeker en vast een goeike.
Is hij in Eindhoven dan neem ik er zelfs verlof voor op mijn werk!
Ge moet wel weten te zeggen wanneer het dan is he.
 

Karstieman

Forumguru
Maak je maar niet druk. Zodra er iets gepland is, zullen we zeker en vast /forum/images/graemlins/smile.gif een manier verzinnen om de meetingdatum en locatie duidelijk aan ieder forumlid te tonen ! /forum/images/graemlins/cheer.gif
 

higgy

Forumguru
@Exciter of Karstieman: alvorens ik wat bij Hezemans ga regelen, wil ik graag middels een poll weten hoeveel mensen denken te komen (natuurlijk is dat afhankelijk van de datum) als we in Eindhoven (de gekste! /forum/images/graemlins/cheer.gif ) wat organiseren.
Kan ik afhankelijk daarvan iets qua prijs regelen.
Zou je daartoe een poll op kunnen zetten?
En als 2e vraag stellen of men wil blijven eten?

Dank.
 

vw125

Forumguru
Laat maar iets weten, heb er zin in /forum/images/graemlins/473.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

Grtz vw125
 
Bovenaan Onderaan