De eerste echte SkodaForum.NL meeting

Logic

Actief lid
Ehh, ik denk dat de plaats van het Tsjechisch forum zeker veel commentaar gaat opleveren bij onze leden /forum/images/graemlins/grin.gif
 

rickske

Actief lid
Tenzij deze ergens in de Benelux samenkomen. /forum/images/graemlins/laugh.gif /forum/images/graemlins/tongue.gif /forum/images/graemlins/aangenaam.gif
 

Wiseguy

Actief lid
Nope.... we zijn nog steeeeeeeeds bezig om er 1 van de grond te krijgen... /forum/images/graemlins/cool.gif
 

Karstieman

Forumguru
't is even wachten tot Higgy een locatie heeft gevonden.
Er zijn verder genoeg mensen die willen meehelpen, dus als de locatie er eenmaal is, hoeft 't niet meer zo lang te duren /forum/images/graemlins/smile.gif
 

Wiseguy

Actief lid
En gelukkig is Nederland niet zo heeel erg groot, dus dat moet binnenkort toch wel een keertje lukken Higgy, of niet? /forum/images/graemlins/grin.gif
 

Karstieman

Forumguru
Ik denk dat Higgy 't druk heeft !
Maar als 't te druk is, wil ik ook wel een begin maken door een locatie en datum te regelen hoor.
Maar dan hoor ik 't graag van Higgy /forum/images/graemlins/smile.gif
 

Zoef

Actief lid
Als niemand een plaats opgeeft, kan ik dat misschien wel doen? (ik wil uiteraard niemand tegen de schenen schoppen, maar er moeten natuurlijk wel spijkers met koppen geslagen worden...)
Wat denken jullie van De Meern, Maarssen of Barneveld bv.? Ligt mooi centraal in nederland en is voor (bijna) iedereen wel goed te bereiken.
Lijkt me wel gezellig om eens wat skoda freaks te ontmoeten. /forum/images/graemlins/rockon.gif
gr.
Zoef
 

Karstieman

Forumguru
Laten we nog heel even op Higgy wachten, die was wel met een leuke locatie in gesprek !
Misschien is daar al iets uit gekomen.

/forum/images/graemlins/smile.gif
 

SKODACHAUFFEUR

Actief lid
Met mijn vorige auto (Subaru Impreza) ging ik ook wel eens naar een meeting.
Dit werd altijd gekoppeld aan een toertocht of bijvoorbeeld een kartwedstrijd,"was en deuk" meeting bij een dealer.
Misschien is het wel leuk er ook iets aan te koppelen.


Groetjes,
Marcel
 

higgy

Forumguru
Hehe, daar ben ik /forum/images/graemlins/smile.gif
Ik heb meermaals getracht Protech te interesseren, maar die hebben niet eens het fatsoen te reageren. Inmiddels heb ik via pb'tjes wel begrepen dat Zoef en Karstieman graag willen helpen. GRAAG, want ik tracht al 25 uur in een dag te persen en dat lukt me ook al niet.
Wat gaan we doen? Bij restaurant x langs snelweg y afspreken? Kan, maar is zo SAAAAAAI. Bij een dealer afspreken? Denk dat Nomad en ik dealer V-Car in Eindhoven best zover krijgen dat we op zijn (best grote) parkeerterrein een meeting mogen houden. Andere ideeen? Roept u maar, dan gaan we (Zoef, Karstieman en ik) dat zo snel mogelijk concreet maken.
 

Exciter

Administrator
Metze allen karten, is dat misschien een idee?

Kunnen we een Skodaforum.nl competitie beginnen, met uitslagen op de website...
 
Bovenaan Onderaan