De eerste echte SkodaForum.NL meeting

Bertil

Nieuw lid
ja lijkt me erg leuk, . ik ben net nieuw op t forum en haal morgen mn skoda octavia 2.0 comfort uit 2001 op!
Ben Benieuwd!!!
Succes met organisatie en als ik iets kan doen, wil ik graag helpen
 

nomad

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Volgens mij is Higgy ingesneeuwd /forum/images/graemlins/wink.gif

[/ QUOTE ]

Niet hier dan.. hier ligt (nog) geen sneeuw.
 

Karstieman

Forumguru
Higgy gaat deze week bellen. Dan kunnen we in ieder geval een datum aangeven waarop het spektakel gaat plaatsvinden /forum/images/graemlins/smile.gifNog even geduld svp...
 

higgy

Forumguru
Ik ben weer wat verder!
V-Car Eindhoven, de Skoda-dealer aldaar, heeft bij monde van de verkoopleider gezegd ons graag te willen ontvangen op 5 of 11 maart a.s. (Dat moet ie nog even tegen de directeur aanhouden maar laten we geen problemen verwachten).
Dat zijn zaterdagen, dus ik zou me voor kunnen stellen dat we om 10 a 11 uur (kan ook later) bijeenkomen bij V-Car (moet een mooi gezicht zijn al die Skoda's!) en aansluitend gaan karten bij Hezemans.
V-Car belt me morgen terug en dan maak ik de datum definitief.
V-Car zal tevens kijken of ze een 'publiekstrekker' voor ons kunnen regelen (aangezien er in maart geen Yeti, Fabia II, Superb II o.i.d. te verwachten is denk ik een vette race-Skoda: ook leuk).
Leuk dat V-Car mee wil werken!
 

Karstieman

Forumguru
Goed bezig Higgy /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

Oh ja, Voordat iemand het vraagt:
5 maart is een zondag
11 maart is een zaterdag

Ik vind het best en houd (voor de zekerheid) beide data vanaf nu vrij !!
 

Fabia

† In Memoriam
Dat is een leuk verjaardags cadeau, ik ben namelijk op 8 maart jarig. Ik doe mee, het lijkt gaaf om zoveel Skoda's bij elkaar te zien.
 

higgy

Forumguru
HEREN!
Ik vergiste me en bedoel 4 of 11 maart. ZATERDAG dus.
Welke van de twee het wordt volgt zoals gezegd morgen. M'n O2 staat toch al 2 dagen bij V-Car, snik.
 

Hetzer

Forumguru
nou is het al bekent??, ik kan alleen op de 4e ,dus als de keuze daar op gevallen is , kun je mij rekenen!!!!!!!
 

higgy

Forumguru
Den kogel is door den kerk:
V-Car Eindhoven ontvangt ons erg graag op zaterdag 11 maart 2006 vanaf 10:30 uur. Men zorgt behalve voor koffie en keek ook (als het lukt...) voor de enige O2 RS in volledige race-uitvoering (probeert men bij Pon los te weken)
Aansluitend, ergens tussen 12:00 en 12:30, stel ik voor naar Hezemans Indoor Karting te gaan, waar we kunnen karten.
(Sorry voor diegenen die geopteerd hadden voor 4/4, maar bedenk dat dat in de carnavalsvakantie valt en niet gunstig is hier in het Zuiden)
Adres: Pisanostraat 49 te Eindhoven. Route: even intoetsen op bijv. www.routenet.nl

MVC-004F.JPG


LATEN WE DE INSPANNINGEN VAN V-CAR EN PON HONOREREN EN IN GROTEN GETALE KOMEN!
 

dorstvlegel

Actief lid
Mooi geregeld, ik hoop dat V-CAR de hele straat laat afzetten!

Het eigen terrein kan nooit groot genoeg zijn. /forum/images/graemlins/yeah.gif
 

higgy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Mooi geregeld, ik hoop dat V-CAR de hele straat laat afzetten!
Het eigen terrein kan nooit groot genoeg zijn. /forum/images/graemlins/yeah.gif

[/ QUOTE ]Daar kon je je nog wel eens vreemd in vergissen. Aan de linkerzijde van bovenstaand pand hebben ze een grote parkeerplaats. Daar KAN hun voorraad uit te leveren auto's staan, en dan hebben we pech.
 

dorstvlegel

Actief lid
Voor Kerst stonden er volgens mij wel 50 nieuwe Skoda's te wachten op de jaarwisseling op dat terrein. Mijn Octavia komt ook van V-CAR.

Als ze slim zijn maken ze genoeg reclame, hebben ze even de grootste showroom van Nederland. Goed voor alle twijfelaars uit de klantenkring.

ps is er nog iets omheen georganiseerd voor kinderen?
 

Karstieman

Forumguru
Mag ik iedereen vragen om in de nieuwe poll over de meeting die HIER staat, aan te geven of je 11 maart komt of niet !

En allemaal komen natuurlijk !! /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
 
Bovenaan Onderaan