De eerste echte SkodaForum.NL meeting

Karstieman

Forumguru
Misschien dat het tijd wordt om serieus een meeting te organiseren.
Ik denk alleen dat je hier een beperkt aantal mensen voor moet 'aanstellen', (anders krijg je nooit knopen doorgehakt), waar de rest dan maar op moet vertrouwen dat ze een goede meeting regelen.
En voor de zekerheid krijgt Exciter Veto-recht /forum/images/graemlins/smile.gif

Persoonlijk denk ik aan een man of 3, maximaal 5.
Met jullie goedkeuring zou ik best eea. op touw willen zetten.

Ik stel voor dat jullie je commentaar en opmerkingen over een Skoda-Forum.nl meeting onder dit bericht opschrijven.
Als er animo voor blijkt te zijn, dan zal ik over een weekje een nieuw topic openen waarin we een organisatie-groep proberen bij elkaar te krijgen. Uiteraard doe ik dat dan wel onder toezicht van onze aanvoerder: Exciter

Ik ben benieuwd ! /forum/images/graemlins/cheer.gif

Laat in ieder geval even weten of je een meeting ziet zitten of niet..
 

Wiseguy

Actief lid
Voor een keertje lijkt me dat wel grappig ja... /forum/images/graemlins/grin.gif heb ik eerder trouwens ook al aangegeven.
 

Exciter

Administrator
Ja, lijkt mij ook, dit onderzoekje is al eerder gedaan, er is zelfs een poll van. We weten nou allemaal wel, dat het mag gebeuren.
Dus Higgy, kom nou, waar en waneer? (Ik meld mij bij deze aan als vrijwilliger om de boel netjes te houden...)
 

vw125

Forumguru
Ik heb er ook wel intresse in, als het maar niet in het noorden van Nederland is want anders ben ik een halve dag onderweg /forum/images/graemlins/frown.gif

Grtz vw125
 

Exciter

Administrator
Dat heb je er toch voor over?

Zo zullen er weer mensen uit het noorden zijn, die niet naar het zuiden willen. Als we op deze manier nu al gaan denken, kunnen we de meetings nu al afschrijven. Kom op, jongens, we rijden toch GRAAG in onze Skoda's?
 

Karstieman

Forumguru
Ik weet niet of Higgy het misschien te druk heeft om iets dergelijks te organiseren.
De komende tijd heb ik het waarschijnlijk iets rustiger, vandaar mijn aanbod om het eea. (mee) te organiseren.
Misschien dat Higgy even kan reageren / pm-men ? /forum/images/graemlins/aangenaam.gif
 

Droopy

Actief lid
Ligt een beetje aan de datum. Heb geen zin om na een gezellig feest met allemaal happy Škoda rijders nog weken te moeten wacht voor dat ik de mijne krijg (01-06).

Karstieman als je iemand nog nodig hebt, dan kun je me bereiken
 

FILA

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ik heb er ook wel intresse in, als het maar niet in het noorden van Nederland is want anders ben ik een halve dag onderweg /forum/images/graemlins/frown.gif

Grtz vw125

[/ QUOTE ]

Daar sluit ik me bij aan aangezien ik dan van Mechelen zou moeten komen.

Als het niet overdreven ver is dan wil ik wel afkomen als ik kan.
 

Exciter

Administrator
Zullen we dan met 99 hollanders naar Belgie gaan, omdat er 2 Belgen wonen? Lijkt mij wel wat. Kom op jongens, stel je nou niet aan. Je rijdt toch graag in je auto?

Exact de zelfde discussie komt bij alle clubs iederkeer terug. Uiteindelijk komt er niets van de meetings, want als het niet bij mij voor de deur is, dan ga ik niet.

Ik vind het ontzettend jammer, dat dit het eerste is, wat er in iemand zijn hoofd opkomt, als er over meetings wordt gepraat. (Valt mij op, dat bij clubs van veteranen is dit vaak niet het geval. met 80 km/h tuffen die jongens overal heen - VOORBEELDIG voor de moderne luie generatie!)
 

Droopy

Actief lid
Exciter,

Als reserve-BELG (Ben Eerst Limburger Geweest) kan ik me op zich wel vinden in de opmerking dat het bij voorkeur niet aan de rand van Nederland moet zitten.
Na het geslaagde feest van de eerste meeting zal niemand een probleem ermee hebben om de volgende keer (helemaal) te rijden naar bijvoorbeeld Mechelen voor het vervolg /forum/images/graemlins/smile.gif
 

Karstieman

Forumguru
Lijkt me ook logisch dat daar rekening mee gehouden wordt.
We zijn tenslotte ook skodaforum.be /forum/images/graemlins/smile.gif
 

Joeri

Actief lid
Een goed idee, veel hangt af van de locatie natuurlijk. En dan moet er nog een plaatsje in de agenda gezocht worden. Waar vond de vorige meeting trouwens plaats?
 

Exciter

Administrator
Vorige meeting? /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif

We bestaan nog maar net. /forum/images/graemlins/tongue.gif
 

vw125

Forumguru
Ik ga regelmatig naar VAG meetings in Nederland en zit me er echt ni me in om een eindje te rijden maar moet een beetje tussen de perken blijven vind ik.
Moet daarvoor voor mij ni net over de grens zijn maar ik bedoel maar niet helemaal in het noorden want dan heb ik al een hele dag nodig om over en weer te rijden.
Jullie zien maar he, komen mss nog meetings in de toekomst /forum/images/graemlins/wink.gif

Grtz vw125
 

Hetzer

Forumguru
snip, snip , /forum/images/graemlins/407.gif ik ga binnenkort voor de B.V Nederland weer eens voor een haljjaartje naar het oosten om ergens anders de landgrenzen te verdedigen.
Ik had gehoopt dat ik de meeting nog voor oktober was ..
maar dat gaan we niet halen!!!

Nou ja dan maar wachten op de tweede of kunnen jullie het niet uitstellen tot volgend jaar mei /forum/images/graemlins/grin.gif
 

FILA

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ik ga regelmatig naar VAG meetings in Nederland en zit me er echt ni me in om een eindje te rijden maar moet een beetje tussen de perken blijven vind ik.
Moet daarvoor voor mij ni net over de grens zijn maar ik bedoel maar niet helemaal in het noorden want dan heb ik al een hele dag nodig om over en weer te rijden.
Jullie zien maar he, komen mss nog meetings in de toekomst /forum/images/graemlins/wink.gif

Grtz vw125

[/ QUOTE ]

Da bedoelde ik dus ook, een beetje rijden kan zeker geen kwa, ik rij elke dag naar de haven van Antwerpen voor men werk en das vlak bij de Nederlandse grens dus daar hebbek geen problemen mee. Maar zoals gezegd enkel niet helemaal int noorden.
 
Bovenaan Onderaan