Dakdrager Octavia 3 Combi

Goed plan . Denk toch dat die van de Lidl aflegt .
Als er iets op me dak komt is het wel die van thule , de Skoda dealer levert die ook toch.
Heb niks tegen producten van de Lidl , maar sommige dingen heb ik gewoon liever een echt merk . Tja .., eet ook echt alleen nutella en echt geen andere pasta :deuk:
 

Frank C

Forumguru
Was vergeten te vermelden, heb jaren geleden een universeel setje dragers bij Halfords gekocht en dat waren herrie dingen. Al ontdekte ik dat pas toen ik nieuwe originele dragers bij mijn Seat in gebruik nam. Rij je bijna met plezier met een dak koffer rond......:D
 
@G.P. die lijken wel heel erg op mijn Lidl dakdragers..... Rij er nu 4 jaar mee met dak koffer en fietsje...... Wel op een S2.... Ben benieuwd of ze op m'n nwe O3 passen. De afstand tussen het dak en de railing lijkt smaller...
 

Boeng

Nieuw lid
Hallo,
Ben nieuw hier en ook "vers" qua Skoda rijder. Heb een 2tal vragen -- hoop dat iemand mij kan helpen:
1. Ik rijd een Octavia 1.6TDI 81kW Greenline Businessline Hatch, datum deel1 30-12-2013. Is dit nu een Octavia 3 of een Octavia 4?
2. Ik heb een Hapro Carver 6.4 dakkoffer. De configurator op haprodakkoffers.nl geeft aan geen dakdrager te hebben voor een Octavia 5dr Hatch van 2009 en later, met een standaard dak. Heeft iemand kennis welke dakdrager(s) geschikt is (zijn) voor mijn Octavia 3 of 4?
 

Joske

Forumguru
Hallo,
Ben nieuw hier en ook "vers" qua Skoda rijder.

hallo en welkom, makkelijker is dat je jezelf voorstelt in een eigen topic in de meet- en greet ==> http://www.skodaforum.nl/forum/forums/meet-greet.33/

Is dit nu een Octavia 3 of een Octavia 4?
een Octavia 4 "bestaat" nog niet. (tenzij je de hele oude modellen ook nog meetelt ..) Maar voor ons gangbaar zitten we nu aan O3. Ik vermoed gezien het bouwjaar/maand dat dit normaal gesproken een O3 is.

Is het zo eentje?

SKODAOctavia-4699_1.jpg
 
Bovenaan Onderaan