Dakdrager Octavia 3 Combi

micky

Forumguru
Nee, idd wat is daar nu raar aan? het oog wil ook wat (vind ik)!
En trouwens er zijn mensen die roken in 2-3 maanden een complete Thule box op, anderen geven het uit aan dure kleding en sommigen aan auto poetsmiddelen of kopen een Oldtimer....
Kortom, je kunt niet oordelen over het uitgave patroon van iemand anders dan jezelf.....
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Skoda-MAN

Forumguru
@Havana Volgens mij was het niet negatief bedoeld, toch? :thumbsup:

Ik steek even een sigaartje op en dan denk ik er nog even over na. :pieker:

Ja, ik ben er helemaal uit, iedereen moet doen wat hij / zij leuk vindt en lachen mag (ook op dit forum) :yeah:
 

Skoda-MAN

Forumguru
Zelf heb ik dure originele Skoda dakdragers gekocht, passen goed en als de spullen er afvallen heb ik garantie :banghead:
 

Joske

Forumguru
Die van Lidl gaan er met 300Km/u nog niet af.
ervaring mee????


:D


ko2.jpg
 

Frank C

Forumguru

@Skoda-MAN dat was de onbekendheid met het LIDL alternatief (en Skoda forum). Had ook op marktplaats kunnen kijken voor 2e hands.......moet me volgende keer beter voorbereiden....
 

Frank C

Forumguru
ik ben liefhebber van origineel

@SkodaMan Ik ook eigenlijk wel al is 130 euro prijs verschil in dit geval best aanzienlijk. Gebruik ze 1 maal per jaar tijdens vakantie en de LIDL dragers zouden daar goed genoeg voor moeten zijn. Rij ook nooit harder dan 130-140 met dak koffer.

Overigens: als je op de link klikt in bericht van @kemakech dan zie je dat er ook universele auto rolgordijnen aangeboden worden voor een erg lage prijs. En die zou ik dus never nooit niet kopen, zien er nml niet uit. Dan liever investeren in Sonniboys of vergelijkbaar.
 
Bovenaan Onderaan