Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joske

Forumguru
é Corné, maak eens een picca van het gehele interieur dan? (vanop de achterbank ofzo, alhoewel, zo ver kan je IPhone niet inzoomen zeker :deuk:)
 

CDK

Forumguru
é Corné, maak eens een picca van het gehele interieur dan? (vanop de achterbank ofzo, alhoewel, zo ver kan je IPhone niet inzoomen zeker :deuk:)
ik ben net binnen gezellige vent, en het is nu donker dus dat wordt hem niet meer :D niet zeiken over m'n iPhone vriend, camera is minder I know, maar de rest is top :jaja: kom zelf maar een keertje vanaf de achterbank het interieur bekijken :)
 

Joske

Forumguru
graag hoor! maar ik bedoelde niet de kwaliteit van je Iphone hoor.. gewoon dat het zo een reuze-grote auto is! :jaja:

trouwens hier aant zeetje schijnt de zon nog hoor ;)
 

CDK

Forumguru
graag hoor! maar ik bedoelde niet de kwaliteit van je Iphone hoor.. gewoon dat het zo een reuze-grote auto is! :jaja:
haha ok :deuk: je kan het ook overdrijven hè :maakmegek: valt best mee, ruimte en pk's wennen heel snel en dat is eigenlijk best heel jammer :bloos:
 

Joske

Forumguru
dat van die pk's kan ik alleen maar beamen.. ben nu al aan het overwegen voor een chipje.. maar misschien toch maar ineens een sportuitlaat en een grotere intercooler. (en nu even stoppen met dromen en wakker worden! :D )
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Cordoba

Forumguru
Corné, ik snap de opmerking van Joske wel. Als ik de foto zie, begin ik me af te vragen of je je zonnebril moet opzetten als de interieurverlichting aan gaat ;) (vanwege alle schitteringen van het chroom). In werkelijkheid kan dat reuze meevallen, maar omdat de temperatuur-instelling veel chroom heeft, lijkt dat snel zo.

Overigens net even terug gekeken in het topic voor vóór/na foto's, ik dacht dat je het randje rond de unit had toegevoegd, maar als ik het goed zie zit het extra chroom op de ring met de temperaturen (dat stond ook in de tekst, maar dacht toch dat je het rechthoekige lijstje om de regeling bedoelde. :facepalm:
 

CDK

Forumguru
@Cordoba, nee het is het buitenste rondje bij de temperatuur instelling


Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk 2
 

CDK

Forumguru
Ja van superskoda idd, er zit dubbelzijdig tape op, dus je plakt het er erg eenvoudig op
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan