Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
achter ziet het er nu zo uit
3evu8a3y.jpg
 

CDK

Forumguru
@Cordoba, beide eigenlijk... 2 randjes zou ik voor het mooi wat moeten bijwerken, maar het materiaal is zo dun dat ik er niet aan durf te beginnen, montage is door verlijming op de achterruit en als ik het niet mooi vind na plaatsing heb ik handen vol werk om mijn achterraam weer schoon te krijgen.
 

Cordoba

Forumguru
Wat het niet mooi vinden betreft: je kunt natuurlijk met een paar stukjes tape van matige kwaliteit, de spoiler even op de plaats houden, zodat je van alle kanten kunt bekijken of het uiterlijk je bevalt. (rijden om windruis te beoordelen zou ik met 'bekijk-bevestiging' niet doen)

Kun je foto's plaatsen van het pasvorm probleem? 'ns kijken of we er een goede oplossing voor vinden. Ik kan morgen dus geen Superb met extra spoiler spotten. :(
 

CDK

Forumguru
als je tijd en zin hebt mag je best langs rijden morgen, dan kan je het met eigen ogen zien wat ik bedoel, dat is makkelijker denk ik als een foto.... laat maar horen, dan PM ik mijn adres wel. hij is ook nog niet gespoten hoor, dus monteren is nog geen optie, heb het vandaag nog even aan Antera gevraagd en die zou het ook niet doen
 

Antera

Donateur
Vandaag hebben Corne en ik er even een blik op geworpen. De spoiler gaat hem niet worden begreep ik vanwege diverse zaken. De koplampspoilers kan zeker goed staan en zouden dan een beetje de O3 look geven aan de koplampen.

Vandaag bij Corne even nieuw setje pendalen gemonteerd en achter de stelringen verwijderd.

uulx.jpg
 

CDK

Forumguru
gekocht bij superskoda ze hebben setjes voor met en zonder koppelingspedaal

Greetz Corné
 

Joske

Forumguru
@Corné de Kluijver

Mss een domme vraag maar kan je je voet nu nog "schuiven" op je pedaal? Of zie ik het goed, en zitten er rubbers op de pedalen nu?
Dus maw moet je voet ineens goed op de pedaal staan? :)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@Joske domme vragen bestaan niet, wat wel dom zou zijn is dat je een vraag hebt waar je geen antwoord op hebt en hem dan niet stelt :D

er zit idd rubber op, het is een fractie stroever, maar het trapt lekker weg en heb er ook absoluut geen hinder van ondervonden gisteren.

greetz Corné
 

CDK

Forumguru
Vanmiddag nog even naar de roofspoiler gekeken samen met Cordoba, materiaal blijft dun, maar pasvorm is bij nader inzien wel 100% dus ik ga het toch een kans geven, weet niet of het gaat lukken voor 28/9 maar zodra het zover is, zien jullie de foto's hier verschijnen :jaja:
 
Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
En het mooiste is, ik was nog even goed aan het kijken, toen Corné zelf de oplossing al zag van het pasvorm-raadsel.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
hij is ook nog niet gespoten hoor, dus monteren is nog geen optie,

Zorg je ervoor dat de spuiter de spoiler heel goed ontvet voordat de primer er op gaat en dan de laklaag !!
Zelf gehad met de dakspoiler voor de Yeti, had deze ook in kleur laten spuiten en bij ophalen zag deze er top uit.
Daarna op wagen gemonteerd en om in model en op plek te fixeren deze met tape vastgezet voor 24 uur.
Vervolgens volgende dag de tapen verwijderen en kwam de laklaag met onderlaag (primer) los van de spoiler.
Op dat moment leer je jezelf wel weer wat lelijke woorden. Maar je baalt als een stekker.
Uiteindelijk auto dag kwijt ( en ruilwagen mee ) en heeft de spuiter het voor tweede maal opnieuw gespoten.

Spoiler kwam ook bij superskoda vandaan
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan