Multi1100
Actief lid
@ Andre. als je me quote moet je het helemaal doen anders wordt het verhaal uit de context gehaald en dat doen hedendaagse journalisten en sommige kranten al genoeg, laten we het hier niet doen...
Waar ik op reageerde was het 100 vs 200 pk verhaal, met iets van 1000 kg erachter aan..
Ook reeds gezegd dat het geredeneerd was vanuit de basis gedachte van een motor, dus zonder allerlei innovaties van de laatste jaren want dan zou je niet eens een 1.2 diesel kunnen hebben met huidig vermogen.
Mooie grafiek, en klopt ook natuurlijk, maar zoek maar eens op indicateur diagrammen van motoren die belast worden..m.a.w. als je een caravan trekt en je wil je motor op 30% belasten omdat ie dan het meest zuinig is (is wat anders dan effectief in dit voorbeeld) kom je niet van je plaats..
Waar ik op reageerde was het 100 vs 200 pk verhaal, met iets van 1000 kg erachter aan..
Ook reeds gezegd dat het geredeneerd was vanuit de basis gedachte van een motor, dus zonder allerlei innovaties van de laatste jaren want dan zou je niet eens een 1.2 diesel kunnen hebben met huidig vermogen.
Mooie grafiek, en klopt ook natuurlijk, maar zoek maar eens op indicateur diagrammen van motoren die belast worden..m.a.w. als je een caravan trekt en je wil je motor op 30% belasten omdat ie dan het meest zuinig is (is wat anders dan effectief in dit voorbeeld) kom je niet van je plaats..