leon-cupra
Forumguru
1 ritje met de M en ze is het vergeten dat het geen echte 4 ringen zijn
Vind dit een behoorlijk stigmatiserende opmerking en een infaam vooroordeel over de berijders van dat 'soort' auto's. Foei, ga je mond spoelen!zou me niet verbazen dat de zakjes poeder en pillen nog in het dashboardkastje liggen...
mooi meegenomen dan!Behoorlijk foute uitvoering, zou me niet verbazen dat de zakjes poeder en pillen nog in het dashboardkastje liggen...
Inderdaad, met beetje massel kun je klasse duurdere wagen dan kopen......mooi meegenomen dan!
Beide aan het bekijken. Beide hebben voor-en nadelenGa je nog voor een 6 cilinder of al voor de 4 (meer is in dit geval altijd beter natuurlijk)
Doet inderdaad geen recht aan al die piloten, chirurgen en andere nette minderheidsgroepen die zo'n auto rijden...een behoorlijk stigmatiserende opmerking en een infaam vooroordeel over de berijders van dat 'soort' auto's
356, 912, 924, 944, 968...Ik wist niet eens dat Porsche 4 cylinders bouwde
Was dat niet 3 km heen en terug ??in mijn dagelijks rijden
Geen Flitsmeister?Gebeuren ook nog andere ritjes hoor @EdK. dat er op een stukje waar je redelijk wat snelheid kan maken een trajectcontrole was … tijdens de eerste rit was het nog donker en niet gezien
Dat ligt er denk ik aan wat je verstaat onder "goed klinken". Ik ben erg tevreden over het geluid van de Milltek. Moet er bij zeggen dat mijn auto geen OPF heeft. Dat scheelt wel enorm.En een 4 cilinder gaat nooit goed klinken met een dikke uitlaat!