BMW M2

brepus13

Forumguru
Zwaantje? Kan natuurlijk een hele vriendelijke uiting zijn voor een politieagent maar het klinkt nogal denigrerend op de een of andere manier….
 

leon-cupra

Forumguru
@sitechris in die straat staan maar 3 huizen waaronder het huis van mijn baas. En daar waar de agent stond te wachten , was het huis waar ik een twee weken geleden een “aanvaring” mee had gehad. Dus 200% zeker wie het was. En neen, uiteraard neem ik geen wraak. Zo ben ik niet maar bij zulke mensen kriebelt het toch.

@brepus13 een motoragent wordt snel zo genoemd in België. Wordt zelfs gebruikt op televisie-programma’s. Niets denigrerend aan.
 

Kanerr

Forumguru
Zo is het plezier wel snel weg van het rijden met je auto... Gelukkig heb ik dat niet, anders zou ik er snel klaar mee zijn zeg.
 

JeSko

Forumguru
Zwaantjes zijn gewoon flikken op een motseklet ;)

Zuur @leon-cupra , maar idd slikken en doorgaan, zo'n mensen geef je wat ze willen door erop in te gaan, vast niks beters te doen met hun leven dan dat van andere zuur te proberen maken, laat hem dat vooral niet doen.
 

leon-cupra

Forumguru
Zo is het plezier wel snel weg van het rijden met je auto... Gelukkig heb ik dat niet, anders zou ik er snel klaar mee zijn zeg.
Had gisteren nog gezegd tegen mijn partner “waarom zou ik de M2 op korte termijn verkopen, de opvolger zou niet gauw hetzelfde zijn als de M2.” en dan kom je dit tegen :nono:
Plezier is idd even weg te meer omdat ik altijd wel rekening hou met anderen. Op de baantjes waar ik vnl rij, ga ik vb altijd onmiddellijk inhouden wanneer een fietser of een voetganger afkomt. Bij bochten waar het zicht minder is ga ik altijd mijn snelheid aanpassen … ik zie veel andere gevallen waarbij het niet gaat om een sportievere wagen.
Zei het vanmiddag nog tegen mijn schoonmoeder. Moest ik in een EV rijden en langs de man zijn huis passeren tegen onverantwoorde snelheid, had hij nooit gebeld naar de politie. Nu wel omdat mijn M2 wat geluid produceert.

Ach … tegen maandag zijn we het “vergeten”. Hoop ook gewoon dat de politieagent de bewoner ook heeft geïnformeerd dat ik volledig legaal rond rij en dat hij niet hoeft blijven te bellen. Heb geen zin in wekelijkse controles :nono:
 

JeSko

Forumguru
Als je geluid bij hebt ontwikkel je vroeg of laat aversie tegen je, gisteren reed die blauwe M4 door het dorp, op zijn sloffen, kreeg daarbij ook de ene na de andere boze blik van fietsers ( ahum, asocialen op hun speedpedelec ), ja dat ding maakt wat geluid maar die knaap reed echt 25-30 in een 50 zone omdat er veel kinderen van school thuiskwamen, kan je imo niks van zeggen, maar meneer de rijke notaris die met zijn Tesla regelmatig de kasseien uit de straat trekt met zijn -3 seconden speeltje, daar kijkt niemand naar om, die jongen met zen M2 is in de perceptie van het volk marginaal, en die notaris is een publiekslieveling.
 

leon-cupra

Forumguru
Kameraad van mijn broer, met zijn onlangs aangekochte ferrari, heeft zich zo onlangs enorm ambetant gevoeld toen hij voorbij een school passeerde. Heeft zelf kinderen en zelfs nog een peuter dus stapvoets voorbij de school. Al die kinderen mega enthousiast “waaawww een Ferrari”, al die moeders, grootmoeders hem enorm vies aankijken omdat zijn ferrari nog veel meer geluid produceert dan een M2.
Vorige was een GT3RS, ook niet van de minste qua geluid maar de ferrari is nog een slag erger :D
 

philippe bakker

Forumguru
Een collega bakker was geflitst met 105 waar hij 50 mocht met zijn Ferrari. Hij zei tegen de rechter maar ja ik moest dringend naar de bakkerij want het brood was aan het rijzen. De rechter was bijna meegaand in die uitleg tot hij vroeg en met welke auto reed u ? ( alsof dat er toe doet ???) wat ??? Een Ferrari??? Kom 2 weken rijbewijs afgeven ! Blijkbaar is een Ferrari echt een rode lap voor de stier
 

leon-cupra

Forumguru
Blijkbaar kan jouw collega goed zeveren :pardon:
een rechter zal absoluut niet meegaan in het verhaal van “mijn brood rijst”. Zeker niet bij een zware overtreding in de bebouwde kom.

Welke ferrari heeft hem?
Mijn broer zijne maat een 488 spider :dankje:
4D253CCB-2AB8-43B2-B8AA-5A9337D1B453.jpeg
 

leon-cupra

Forumguru
Jouw broer zijn maat zit ook op het Porsche forum ;)
Zou niet onlogisch zijn met zijn collectie Porsches. 2 of 3x 993,1x 996, 1x997, 1x 991 hts, 1x 991GT3RS gehad de laatste 15jaar. Wss nog wel wat vergeten …
En nu staat er een 992 voor de madam en voor zichzelf de ferrari in de garage.
Serieuze porscheliefhebber (wie niet eigenlijk :pardon:)
 

SuperBeeb

Forumguru
Hij heeft ook nog een 964 Jubi helemaal opgeknapt, was een prachtig project om te volgen (op dat andere forum ;))
 

leon-cupra

Forumguru
Idd. Die jubi is de basis geweest voor de GT3RS en nu de ferrari.
Heeft die kunnen kopen op het laagtepunt qua prijzen. Hij wist niet dat het een “speciale” editie was op het moment dat hij de jubi kocht. De prijzen zijn daarna beginnen stijgen tot en met. Heeft de jubi met heel veel winst kunnen doorverkopen.

Heeft die wagen gewoon langs de kant van de baan gekocht. Hij was aan het werken en zag de jubi staan. Toevallig kwam de eigenaar net aan en hij heeft gevraagd of hij de Porsche niet wou verkopen. Toenmalige eigenaar is daar op ingegaan. Die persoon zou moeten weten voor hoeveel Geert de jubi verkocht heeft, die man zal wel effe vloeken :pardon:
 

leon-cupra

Forumguru
Paar daagjes M2-loos. :nailbiting:
staat in de carrosserie-afdeling om de bumper te herlakken na het kusje van de vrachtwagen. Twee daagjes met de fiets naar het werk … hopelijk overleven we dit :deuk:

daarnaast hebben vandaag mijn ouders hun Ioniq 5 in ontvangst genomen. Ontvangst in mineur wel aangezien mijn vader positief getest is op COVID :thumbsdown: Mijn broer is er dan maar achter geweest. Spijtig voor mijn vader. Een nieuwe wagen afhalen is altijd wel iets speciaal. En hij mag er dan nog niet mee rijden. Positief getest , dus 14 dagen thuis :banghead:

Aflevering gebeurde wel niet volgens het boekje. Bepaalde stickers vergeten te verwijderen, lijmresten nog op de wagen, kabel vergeten in de wagen te leggen, verkeerde matten in de wagen (denkt mijn vader , in mijn nonkel zijn ioniq 5 lagen ook de verkeerde matten :thumbsdown:), geen mapje aanwezig om papieren op te bergen … kan beter van de Hyundai-dealer zeker als je weet welk bedrag je daar achterlaat :thumbsdown: Als mijn vader uit quarantaine is, gaat hij een hartig woordje gaan praten met zijn verkoper.

Enkele foto’s. Speciaal kleurtje. Afhankelijk van de lichtinval is de kleur steeds anders. Is in principe groen maar toont grijs, blauw, …
FEC12F11-06A3-40C0-A8C4-12D2ED3BC9FC.jpeg 127D6B95-BF10-4967-9A2F-0DD6E69D7FFD.jpeg B81280AD-C3ED-4E35-9546-500D1D8268AB.jpeg
 
Bovenaan Onderaan