BMW M2

leon-cupra

Forumguru
@JeSko , neen.
Het is trouwens mijn broer. Heeft een zilver R variant. Zou trouwens ook nooit zo optrekken voor de camera.
in het filmpje van Bram (meeting van Beveren) passeert hij wel na zijne maat met de 3 Porsches.
F58CB0C8-4DC8-418C-89D1-5FCD465CCC20.jpeg
 

leon-cupra

Forumguru
Mijn broer is ook zoals jij een enorme “fan” van verlagingen. Al zijn wagen hingen met de buik net boven het asfalt. Altijd verlaagd met een set van KW. Zijn R is al van in het begin verlaagd. Net laag genoeg om dik te zijn maar nog wel “rijbaar” met dat vermogen (ondertussen ook al gechipt naar 385pk icm andere luchtinlaat en intercooler). Heeft zo een KW set icm met adaptieve veren. Verschrikkelijk duur :nono:
Hij denkt er ook aan om de recente family-car (een Passat) ook te verlagen … verlagen .. dat is blijkbaar een virus :D
 

JeSko

Forumguru
Ja ik begrijp hem compleet, vond het altijd al mooi en die Eibachs waren een eerste flauwe tussenstap in de microbe. En moet toegeven de Sup van @s-line heeft mij altijd begeesterd, telkens dacht ik dat wil ik ook voor de mijne! En was ik niet content als ik de mijne zag staan, zo hoog op die Eibachs pff! Nu zie ik mijzelf echt niet weer hoog rijden, echt gewoon nooit meer. Kan het niet uitleggen maar het begint al bij het instappen dat lekkere gevoel, lage zit en je zakt echt in je auto, dat gevoel van connectie met de weg en de auto, fenomenaal! En het ziet er imo fantastisch uit! De meesten willen niks voelen in hun auto, verstand op nul en overal door en over kunnen vliegen, maar kan me daar totaal niet in vinden. Twijfelde eerst nog of dat laag rijden wel voor mij zou zijn, maar ik wil gerust nog lager dan dit, das dan ook voor de toekomst ;) snap uw broer helemaal, die heeft wel dikke centen als ie dat allemaal kan doen aan een al dure auto, en dan nog eens met dikke KW set, moet fenomenaal rijden! Laag rijden is een lifestyle, je wilt het of je wilt het niet, doodsimpel.

En ja een verlaagde nieuwe Passat is heel mooi hoor, die staan direct enorm dik zelfs op stock wielen.
 
Laatst bewerkt:

leon-cupra

Forumguru
snap uw broer helemaal, die heeft wel dikke centen als ie dat allemaal kan doen aan een al dure auto, en dan nog eens met dikke KW set, moet fenomenaal rijden!.
Snap jullie ook wel hoor. Ziet er dik uit. Rijdt beter maar zelf kan ik mijn geld er niet aan geven (bij iedere mod trouwens).
Mijn broer heeft zijn R nog gekocht wanneer hij thuis woonde, 3 jobs had en geen huur/lening te betalen had. Zijn modificaties zijn ook altijd betaald geweest van zijn bij-jobkes. Half jaar na de aankoop heeft hij zijn huidige partner gevonden. Niet veel later een mooi huis gekocht. Niet veel later een kindje … dus het budget voor zotte dingen is voorlopig er niet meer ;)
Moest hij geweten hebben wat hij nu weet, zou hij wss de R niet gekocht hebben. Hij was op dat moment toch in de veronderstelling dat hij eeuwig vrijgezel ging worden :D
 

JeSko

Forumguru
Begrijpelijk, je moet er financieel wel aan willen, om het te doen, als je alles optelt wat ik al in een diesel die niemand nog wil hebben en waar nul restwaarde op zit, heb gepompt qua geld... Verstandig is dat natuurlijk niet. Maarja, de microbe is zo groot, onhoudbaar :banghead:

Sjans dat uw broer wel meteen ne variant gekocht heeft, super zeldzaam in R! Meestal zijn het hatchbacks, dus ze kan al niet zeggen dat em weg moet omwille van de ruimte :tongue:
 

leon-cupra

Forumguru
Begrijpelijk, je moet er financieel wel aan willen, om het te doen, als je alles optelt wat ik al in een diesel die niemand nog wil hebben en waar nul restwaarde op zit, heb gepompt qua geld... Verstandig is dat natuurlijk niet. Maarja, de microbe is zo groot, onhoudbaar :banghead:
Je wilt niet weten wat ik al kwijt ben aan inruil. Kan je al heel veel verlagingsetjes en velgen van kopen. Maja is hier dan weer mijn “microbe”. alhoewel … nu met de M … zoekopdrachten staan al ingesteld maar iedere keer denk ik van “pfff voor dat geld minder krijgen dan ik nu heb … neen, dan (nog) niet. “:pardon:
Onlangs wel een nieuwe zoekopdracht bijgemaakt … in deze kleurstelling word ik er wel hebberig van. :D
4DBD3988-A9BF-4DFC-A56E-16EE90B6C3FD.jpeg
76F54713-4221-4D0C-9E9F-B20E419672A9.jpeg

Zolang al je andere rekeningen betaald geraken, is het “verstandig”. ;)

Sjans dat uw broer wel meteen ne variant gekocht heeft, super zeldzaam in R! Meestal zijn het hatchbacks, dus ze kan al niet zeggen dat em weg moet omwille van de ruimte :tongue:
Heeft eigenlijk een variant gekocht omdat hij deze knapper en zeldzamer vond. Koffer en achterbank is quasi nog nooit gebruikt :deuk:
Zijn nieuw gezinnetje gaat gaat eigenlijk nooit mee in de R of heeeeeeeel uitzonderlijk wanneer het niet anders kon.
Hij heeft een jaar of 4 met heel veel tegenzin met een 208SW in het weekend rondgereden. Maar nog liever met tegenzin in een 208 dan een paar koters in zijn R :deuk:
Dus hij is nu supercontent met de family-car als Passat zijnde :D:D
 

philippe bakker

Forumguru
Begrijpelijk, je moet er financieel wel aan willen, om het te doen, als je alles optelt wat ik al in een diesel die niemand nog wil hebben en waar nul restwaarde op zit, heb gepompt qua geld... Verstandig is dat natuurlijk niet. Maarja, de microbe is zo groot, onhoudbaar :banghead:

Sjans dat uw broer wel meteen ne variant gekocht heeft, super zeldzaam in R! Meestal zijn het hatchbacks, dus ze kan al niet zeggen dat em weg moet omwille van de ruimte :tongue:
Als ik een R tegenkom is het bijna altijd een variant
 

leon-cupra

Forumguru
Is ook een stuk “betaalbaarder” geworden door een bepaald aanbod in de okkaziemarkt en de taksen die nog redelijk meevallen voor zo een vermogen. Dus ergens bij heel wat liefhebbers een goede mogelijkheid als familiewagen. Denk wel ten nadele van vb een Octavia RS.
 

s-line

Forumguru
Ik had eigenlijk bij al mijn laatste nieuwe auto’s altijd al de schroefset in huis voor de auto geleverd was. Bij de Superb in 2011 ben ik na levering meteen naar mijn werk gereden en meteen de auto uit elkaar getrokken schroefset erop dikke wielen, en een goede poetsbeurt. En de volgende middag terug naar de dealer…. en die verkoper (was een jonge jongen) wist niet wat hij zag.;)
 

philippe bakker

Forumguru
Doordat mijn c300de de optie luchtvering heeft staat die altijd heel laag. Soms denk ik: oei heeft die 350 kg batterijen de vering kapot getrokken en is hij omlaag gevallen?
 

JeSko

Forumguru
@s-line

Ja daar houd het al op voor mij, heb geen nieuw auto geld :D

Plus dat een schroefset steken in België een heel gedoe is, offcourse.
 
Bovenaan Onderaan