BMW M2

MarcoO2

Forumguru
Ik vind het idee top (en passend bij Jeroom), maar ik zou 'm heel hard van mijn oprit schoppen.

































... richting het wrap-bedrijf, om de zooi eraf te peuteren, wel te verstaan :D
 

EdK

Forumguru
Bakfiets.jpg

Tsja als ik het over een bakfiets heb dan is het nog de ECHTE bakfiets en niet die kotervervoersbakken.....
Dat ik begon te werken in 79 van de vorige eeuw toen had mijn werkgever er nog 2 staan voor de klusjes in de binnenstad.
Toen ze daar op bepaald moment niet meer gebruikt werden hebben we ze nog op het klm terrein gebruikt op technisch areaal voor de monteurs zonder rijbewijs...
 
Laatst bewerkt:

leon-cupra

Forumguru
Opvolger van de M2 ... wordt een kopbreker :nono:
Bezig met een ander job te zoeken. Kans zit er dik in dat ik op 500m van mijn deur ga werken. Gaat de M2 meer in de garage staan dan rijden ... :nono:

Momenteel staan er vier zoekopdrachten in AutoScout24: bmw 530e, bmw 520/530i, bmw 330e en bmw 320/330i. Op voorwaarde dat ik op dezelfde afstand of verder ga werken.

Als die ene vacature van 500m afstand doorgaat, wordt het een ander verhaal. Zowiezo blijft er een tweede wagen maar dan een stuk goedkoper. Dan gaat het wss tussen een Seat Leon (zondag ene zien rijden (geen break) en werd weer op slag verliefd op de Leon) of een Ford Focus.
 

JeSko

Forumguru
Haha das fors! Houd die M2 toch gewoon joh ;) je hebt hem pas en die kan later nog we' eens stijgen in waarde.
 

leon-cupra

Forumguru
M2 zal zeker niet stijgen in waarde. Is absoluut geen collectors item. Een 1M stijgt in waarde.

Maandelijkse kosten om juist maar in de garage te staan zijn daarvoor te hoog hoor ... Taksen en verzekering.
Daarnaast als de biv en jaarlijkse taksen de hoogte in gaan door de druk om EV te rijden, zal de waarde van de M2 een duikvlucht nemen. Daarmee, ergens volgend jaar te koop zetten wanneer mijn verlies het kleinst zal zijn. Was van in het begin het plan.
 
Bovenaan Onderaan