BMW f11 520D

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timmer

Donateur
Bmw, had ik ook op mijn shortlist, met name de f11 528i(was 2e klant en de 1e kocht hem), de 535, f30 330d touring.
Uiteindelijk kwam de rs in de aanbieding, en deze was gelijkaardig geprijsd maar wel zo goed als nieuw. Makkelijke keuze dan.

Had ik een jaar langer gehad, dan had ik zeer wsl volgend jaar een nieuwe bmw gekocht met autosalon. Ik kan alleen maar zeggen; als je het wilt en kan, doen.
 

leon-cupra

Forumguru
Google remarketing :deuk:
Dus oppassen wanneer je bepaalde "verboden" sites bezoekt waarvan je vrouw niets mag weten :deuk:
 

MaxN

Donateur
QUOTE
Doe het dan goed en zet Adguard Home op een Raspberry Pi3b+ of nieuwer en je bent er in huis helemaal van af.
Zet er nog PiVPN bij op en je kunt overal advertentie vrij je smartphone of wat dan ook bekijken. Heerlijk!! P.S. PiHole is een leuk alternatief voor Adguard Home, heb ik eerst gehad, maar vindt Adguard makkelijker.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Johnnyvr6

Forumguru
Ik zou persoonlijk je superb blijven rijden. Puur om het feit dat ik denk dat je spijt krijgt. Ik kom uit een X5 4.4 v8 reed beter dan de superb wel wat meer verbruik maar de ruimte die ik nu heb kon de X5 niet aan tippen.
 

greenlinediesel

Senior Member
Dusja, nu ben ik serieus aan het twijfelen, iets zegt mij dat een BMW niks voor mij is, en iets zegt me dat ik dit gewoon moet doen! De vrouw is om, al maakt haar het allemaal zoveel niet uit, ze is net als ik gewoon heel content van de Skoda, maarja, die BMW e...

Iets met bloed kruipt waar het niet gaan kan... Ik spreek uit ervaring, haha.
Ben benieuwd wat de toekomst jullie brengt.. ;)
 

JeSko

Forumguru
@Johnnyvr6

Heb daar ook wel wat schrik voor, de Sup bevalt gewoon hoor, het is gewoon die automaat met wat peper achter die het hem doet, maarja zo blijf je bezig natuurlijk... Want er rijden er nog veel dikkere rond met automaat en met nog veel meer peper achter..

@s-line

Mijn S2 is gewoon mooi, zoals ik al zei gaat het daar helemaal niet om, maar puur om het rijgevoel.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Het op gegeven moment "orienteren op een andere auto" is kortom begonnen. Heel herkenbaar. Verwacht dat dit bij mij nog wel lange tijd zal uitblijven nu. Ik voorspel dat het uiteindelijk wat anders wordt. Want zoals je zelf zegt, er is nog veel meer moois en hier stuitte je toevallig op door met iemand mee te rijden. Wacht maar, als de zoektocht eenmaal goed in gang is gezet...
 

JeSko

Forumguru
Wacht maar, als de zoektocht eenmaal goed in gang is gezet...

Zullen we dat dan maar bewust even niet doen, ik heb eens een sneak peek genomen en er vallen er direct 5 dikke netjes binnen budget met gewenste opties zoals Xenon, Leer, Automaat en stoelverwarming, ohja en allen onder de 170k kilometers. Lettende op wat andere SuperB's van mijn leeftijd gaan zit er zelfs marge op om er wat aan over te houden.

In september gaan we zien, ik wil niet te snel van stapel lopen, met auto's is dat nooit verstandig :)
 

JeSko

Forumguru
@ertromp

Dan is dat maar zo, er word hier vaak lacherig gedaan omdat iedereen hier sneller lijkt te zijn met geld uitgeven, ik heb geld, maar heb als kind uit eerste hand mogen ervaren wat te snel gaan met je geld kan doen en welk effect dat op een gezin en de kinderen heeft, en dat bespaar ik mijn kinderen kost wat kost. Dus jullie mogen lachen met mij :pardon:
 

ertromp

Forumguru
Dat is een goed uitgangspunt @JeSko en heb ik zeker respect voor. Maar vanuit oogpunt geld uitgeven en kinderen zou ik dan maar die €13K op een spaarrekening zetten voor toekomstige studies van de pagadders en nog een paar jaar lekker doorrijden met je Skoda
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan