Blauwe lampjes naast Xenon

nomad

Senior Member
Is hier nog een vervolg op geweest ? Heeft iemand die leds nog besteld ? Vind die gele stadslichtjes geen gezicht naast de xenons.
 

Wiseguy

Actief lid
ook ik volg dit topic al een tijdje, en zag dat er weer gereageerd was..... hoopvol gelijk het tpoic doorgenomen..... maar helaas..... alleen maar een vraag of er al meer bekend was.....

Hopelijk binnenkort verlossend nieuws over PowerLED's... :D
 
Ik heb m'n stadlichtjes nu maar vervangen door oranje 5W5's, ziet er ook netjes uit.
Krijg je min of meer dit effect:
 

Bijlagen

  • Skoda%20Chroom.JPG
    Skoda%20Chroom.JPG
    89,1 KB · Weergaven: 65
  • 3352S.jpg
    3352S.jpg
    44,4 KB · Weergaven: 14

Wiseguy

Actief lid
@Millgate: Mijn huidige leasebak moet nog maar een paar maandjes mee. Bovendien zit daar geen Xenon verlichting in. De volgende (een Attr. BE) heeft dat wel en daar wil ik graag ook de stadslichten vervangen door lampjes die witter licht geven.

Ik hoop dus dat er iemand een goede oplossing heeft. Anders zal ik zelf tzt ook mee zoeken naar de juiste lampjes.
 
Het zou inderdaad leuk zijn als iemand met dé oplossing komt.
De hypercolor.de led's waren in ieder geval geen succes. Wel hebben ze netjes het complete aankoopbedrag (inclusief verzendkosten) teruggestort.
 

___JC___

Forumguru
Er is nog geen oplossing volgens mij, maar toch even een update.

Gisteren kwam een vriend van me zn nieuwe Mini Cooper D laten zien met xenon. Die heeft dus precies hetzelfde probleem. De koplampen zijn wit xenon maar de stadslichten zijn gewoon geel. Net als bij de O2.

Geen gezicht werkelijk, welke dwazen dat verzinnen..:biggthumpdown:
 

TL@

Forumguru
Gisteren al een even grote miskleun gezien. Een Tuareg met Xenon en gele mistlampen, ook geen zicht.

Het kan wel mooi, kijk maar naar de DLR van audi icm Xenon, die zijn mooi dezelfde kleur.
 
tja, die xenons kosten dan ook ongeveer het dubbele van die van mij... En ik vind het feitelijk nogal een raar zicht bij de nieuwe A4 dat de witte leds uitgaan wanneer je pinkt.

Ik heb het bij audi trouwens ook al gezien, dat kleurverschil (vorig model) Daar valt het echter minder op omdat de kleine lichten aan de binnenkant zitten, grote lichten aan de buitenkant.

Ben er al aan gewend, aan het kleurverschil, af en toe eens hoopvol dit draadje openklikken als er een nieuw bericht verschijnt, helaas...
 

TL@

Forumguru
tja, die xenons kosten dan ook ongeveer het dubbele van die van mij... En ik vind het feitelijk nogal een raar zicht bij de nieuwe A4 dat de witte leds uitgaan wanneer je pinkt.

Ik heb het bij audi trouwens ook al gezien, dat kleurverschil (vorig model) Daar valt het echter minder op omdat de kleine lichten aan de binnenkant zitten, grote lichten aan de buitenkant.

Ben er al aan gewend, aan het kleurverschil, af en toe eens hoopvol dit draadje openklikken als er een nieuw bericht verschijnt, helaas...

Als die witte LED's niet uitgingen, zou je de pinkers ni zien.
 

Petrolhead

Forumguru
Sinds vorige week nieuwe stadslichten geplaatst en ik ben gelukkig die lelijke gele lampjes naast mn xenon kwijt! :cheer:

Ben normaal geen fan van Autostyle produkten maar las deze tip ergens op internet.
Artikelnummer: EU 1012LB, kosten: 2,95 euro.
Zien er echt wit uit, zullen misschien niet zoveel licht geven als de normale gele lampjes maar het is een gewoon gloeilampje dus het geeft meer licht dan LEDjes. (heb de bekende PIAA ledjes in mijn 206 en Topsport gehad dus kan goed vergelijken en btw, die xenon geeft meer dan voldoende licht!)
En geen melding van defecte verlichting.

Voor de kosten hoef je het ook niet te laten...:D
 

octofreak

Actief lid
Sinds vorige week nieuwe stadslichten geplaatst en ik ben gelukkig die lelijke gele lampjes naast mn xenon kwijt! :cheer:

Ben normaal geen fan van Autostyle produkten maar las deze tip ergens op internet.
Artikelnummer: EU 1012LB, kosten: 2,95 euro.
Zien er echt wit uit, zullen misschien niet zoveel licht geven als de normale gele lampjes maar het is een gewoon gloeilampje dus het geeft meer licht dan LEDjes. (heb de bekende PIAA ledjes in mijn 206 en Topsport gehad dus kan goed vergelijken en btw, die xenon geeft meer dan voldoende licht!)
En geen melding van defecte verlichting.

Voor de kosten hoef je het ook niet te laten...:D


Mooi alternatief, maar ik ga voor LED omdat die pas echt kleuren bij Xenon. En uiteraard krijg je met een gloeilampje geen melding, mooi toch?

En ik betwijfel of ze meer licht geven dan een PIAA led.
 

___JC___

Forumguru
Sinds vorige week nieuwe stadslichten geplaatst en ik ben gelukkig die lelijke gele lampjes naast mn xenon kwijt! :cheer:

Ben normaal geen fan van Autostyle produkten maar las deze tip ergens op internet.
Artikelnummer: EU 1012LB, kosten: 2,95 euro.
Zien er echt wit uit, zullen misschien niet zoveel licht geven als de normale gele lampjes maar het is een gewoon gloeilampje dus het geeft meer licht dan LEDjes. (heb de bekende PIAA ledjes in mijn 206 en Topsport gehad dus kan goed vergelijken en btw, die xenon geeft meer dan voldoende licht!)
En geen melding van defecte verlichting.

Voor de kosten hoef je het ook niet te laten...:D

Dat meen je niet? FOTO'S ??
:grin:
 
Inderdaad, foto's :D
Ben benieuwd, hier zit iedereen met een BE al lang op te wachten (en anderen natuurlijk met Xenon)
 
Bovenaan Onderaan