Blauwe lampjes naast Xenon

Topic in 'Octavia II' gestart door ___JC___, 05-12-2007.

1. ___JC___

___JC___ Forumguru

Vreemd want zoals gezegd een vriend van me met een Mini rijdt met dit soort lampjes rond. En die hebben ook canbus lijkt me. Zal eens vragen welke hij precies heeft.

2. Jager

Jager Actief lid

Zijn dit ook niet lampjes die te weinig weerstand geven? Waardoor je CANBUS de boel uitschakeld.
    Ik kom ze op deze site diezelfde lampen tegen en staat bericht bij van het CANBUS systeem dus (http://www.nltuning.nl/virtuemart/led-verlichting/pilot-led-wit--t10--5-smd-(set)/)

Je kunt die leds gebruiken met een extra weerstand er tussen..
    (deze kabels erbij: http://www.nltuning.nl/virtuemart/led-verlichting/led-resistorcable/)

of probeer deze:
    http://www.nltuning.nl/virtuemart/led-verlichting/pilot-led-wit-can-bus--t10--2-smd-(set)/vmcchk/

3. ___JC___

___JC___ Forumguru

Die maat van me heeft Ledjes van Pilot en zijn CAN bus geeft geen melding. Zonder weerstand ertussen dus. Dan zou het bij een Skoda toch ook moeten werken zou je zeggen...

4. nomad

nomad Senior Member

Kwestie van even uit de Mini halen en testen... Beetje maat heeft daar vast geen problemen mee.

5. ___JC___

___JC___ Forumguru

Gaan we doen, lekker WEER pielen met die koplamp...
    :D

6. nomad

nomad Senior Member

Vergeet geen foto's te maken en het goede type door te geven zodat we die allemaal kunnen bestellen.

7. ___JC___

___JC___ Forumguru

Ik ga ze nieteens bestellen want ik hoef nog maar een paar maandjes. Maar goed de Superb zal hetzelfde probleem hebben.

8. Octavia_II

Octavia_II Actief lid

Waarom niet gewoon die lampjes van autostyle monteren a € 2.95 ?

(zie een post of 28 terug...)

Groet,

Charlie

9. ___JC___

___JC___ Forumguru

Die heb ik dr al inzitten, zijn dezelfde kleur als xenon, maar wel een stuk minder fel...

10. ___JC___

___JC___ Forumguru

11. Paulb1978

Paulb1978 Lid

Ik ben zo A-technisch als maar kan... wie o wie kan mij evt tips/advies geven over blauw/wit licht naast mijn Xenon's. Ik lees in deze thread heel veel positieve verhalen van mensen die de lichten met succes heeft vervangen. Wat kan ik het beste doen? Waar kan ik dat aanschaffen en hoe zet je ze er in....

Ik rij (helaas) rond met de nieuwste Xenon lampen, die zijn 2 weken geleden vervangen en die zijn meer wit dan blauw...

12. Octavia_II

Octavia_II Actief lid

Hoi Paul,

indien je niet zo technisch bent, zou ik de "EU-1012LB" stadslichtjes van AutoBulbs (www.autostyle.nl) aanraden (ik heb ze zelf ook, zie een post of 30 terug).
    Dit zijn gewone normale stadslichtjes (dus geen led lampen en dus geen gedoe met weerstanden).
    Ze geven wel wat minder licht dan de standaard stadslichten, maar dit valt vooral overdag op, 's avonds valt dit veel minder op.
    De kleur is wit, welke perfekt kleurt bij xenons! (en ze kosten nog geen 3 euro per paar! :489:)

Via www.autostyle.nl en dan <dealers> kun je vinden waar je ze kunt kopen.

Groet,

Charlie

Deel deze pagina