Binnenspiegel verplaatsen naar boven?

CDK

Forumguru
gisteren ook eindelijk mijn spiegelverhoger laten plaatsen door @Antera dankjewel daarvoor!! :bloemen:
geplaatst op de hoogste stand, Mark moest alleen een klein beetje meer ruimte voor het kabelboompje creëren door het smalle langwerpige afdekkapje iets uit te veilen, voor Mark was het appeltje eitje en zo gepiept. :D
het zicht is perfect, beter als origineel, optisch ziet het er ook prima uit, binnen valt het niet op en van buitenaf is er niets te zien, tot zover de + punten....

helaas ook een - punt :bloos: ik heb in mijn Superb die prachtige diffuse led-verlichting waarvan er ook 2 in het dak gemonteerd zitten en zo mooi horen te weerspiegelen op de DSG 'pook' helaas schijnen die nu respectievelijk vrij hinderlijk bovenop en in de spiegel, deze zal ik dus onklaar moeten laten maken, waardoor een stuk premium gevoel zal verdwijnen, jammer :cry:

maar wil wel even kwijt dat ik er toch content mee ben en het een sterk staaltje tekentechniek vind van @chris2709 :bloemen:
 

Antera

Donateur
Was idd een mooi stukje vakwerk om de spiegel te verplaatsen. Echt geweldig. De leds moeten we anders even een andere keer kijken corne geen probleem. Er zijn ook zelfdimmende binnenspiegels met leds in de onderzijde als het goed is. Misschien dat deze dan jouw probleem omtrend de leds weer oplossen en je pook weer aangelicht is

foto is btw nog welkom. Was ik vergeten te maken
 

s-line

Forumguru
Voor 20" moet hij nog wel een stuk zakken hoor! Ik vind je eigen wielen mooier staan!
Maar dat is mijn MENING!;)
 

ertromp

Forumguru
Inderdaad: dat de auto smerig is vergeven we je maar die logo's in die overigens prachtige velgen :thumbsup: dat kan echt niet!
Zouden ze daar in Ingolstadt wel willen dat ze zulke mooie auto's kunnen bouwen :D
 

chris2709

Senior Member
@Corné de Kluijver : jouw spiegel had niet nog hoger moeten zitten zo te zien! Mijn spiegel zou nog wel 10-15 mm hoger kunnen zitten voordat die tegen het plafond komt, maar bij jou is die ruimte er niet meer. Komt waarschijnlijk van het schuifdak denk ik zo... Jammer inderdaad van die LED's, maar zo te lezen heeft Antera daar ook wel weer een oplossing voor... Mooi gedaan!
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@Corné de Kluijver : jouw spiegel had niet nog hoger moeten zitten zo te zien! Mijn spiegel zou nog wel 10-15 mm hoger kunnen zitten voordat die tegen het plafond komt, maar bij jou is die ruimte er niet meer. Komt waarschijnlijk van het schuifdak denk ik zo... Jammer inderdaad van die LED's, maar zo te lezen heeft Antera daar ook wel weer een oplossing voor... Mooi gedaan!
aaaah is dat het verschil..... dat schuifdak inderdaad! dus bij jou schijnen de leds wél op je pook?

Edit: ik zie dat jij die leds niet hebt, andere hemel / lichtunit in je Superb blijkbaar
 
Laatst bewerkt:

___JC___

Forumguru
Ik zie dit draadje nu pas. Ik ga met mijn 2.10 meter toch eens opletten of ik tegen de spiegel aan kijk. Niet bewust in ieder geval. Mooie oplossing dit!
 

chris2709

Senior Member
Hallo allemaal,

Ik ben zo na een jaar even benieuwd of jullie spiegelverhogers nog steeds naar wens c.q. in gebruik c.q. in orde zijn. Die van mij bevalt nog prima in ieder geval!
 

CDK

Forumguru
ik heb hem er nog steeds inzitten @chris2709 dat de diffuse led verlichting niet meer op m'n dsg pook schijnt heb ik geaccepteerd ondertussen :jaja: het functionele gaat bij mij toch boven nice & shine in dit geval ;)
 
Bovenaan Onderaan